Ciekawość to pierwszy krok... po Łomżę
- Konsumenci coraz częściej sięgają po produkty z półki piw „ciekawych” - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. Właściciel łomżyńskiego browaru do sklepów skierował właśnie najnowszy - jak mówi - „ciekawy” wyrób. - Podkapslowe to obecnie najciekawszy wariant w rodzinie Łomży. Jesteśmy przekonani, iż jego wyjątkowość sprawi, że konsumenci chętnie sięgną po najnowszą propozycję cenionej regionalnej marki – mówi Ładwiński.
- Obecnie w opinii konsumentów zainteresowanych półką piw ciekawych, wśród których szczególnie liczni są młodzi mieszkańcy dużych miast, kluczowym i szczególnie pożądanym atrybutem piwa jest jego mętność, nieklarowność. Takie właśnie jest piwo Łomża Podkapslowe - orzeźwiające i mętne jednocześnie. Wystarczy przechylić i poczekać, aż się wymiesza – opowiada Maciej Ładwiński.
Według niego o wyjątkowości „podkapslowego” stanowi fakt, iż jest to pierwsze na rynku piwo, które można pić na dwa sposoby. Można przed otwarciem przechylić butelkę, aby drożdżowy osad z dna wymieszał się z jasnym piwem, a piwo zrobi się mętne lub pozostawić niemieszane - lekkie i orzeźwiające.
Zaciekawienie klientów najnowszym produktem Łomży ma wywołać kultowa butelka typu „bączek” oraz nowatorski design i świeża zielona kolorystyka etykiety.