Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 06 maja 2024 napisz DONOS@

Nikt nie chce budować hotelu w Łomży

Czwarty przetarg na sprzedaż miejskiej działki pod hotel przy budowanych właśnie nadnarwiańskich bulwarach skończył się tak jak trzy poprzednie. Mimo, jak przekonywał ratusz zakrojonej na szeroką skalę akcji promującej, nikt – ani inwestorzy z Łomży, ani z Polski, czy także dalekich Chin - nie wpłacił wadium więc planowanej na dzisiaj licytacji nie będzie. Mimo to w ratuszu „nie tracą nadziei” i zapowiadają indywidualne poszukiwanie inwestora, a nawet wspominają o możliwości zejścia z ceny....

Obok budowanego portu i mariny przy bulwarach nadnarwiańskich miał stanąć hotelu z restauracją i spa. Tego od co najmniej dwóch lat chcą władze Łomży, które pod tę inwestycję wyznaczyły ponad hektar gruntu przy ul. Rybaki 19. I choć wydaje się, że działka „z widokiem” cena wywoławcza za tę ziemię - ponad 2 mln 87 tys. zł netto - w kalkulacjach inwestorów okazuje się za wysoka. Nawet przy tym, że byłoby to oddanie w użytkowanie wieczyste co oznacza, że kopiec na początek musiałby zapłacić jedynie 25 proc. ceny uzyskanej w przetargu.

I choć jeszcze w lutym ratusz podawał, że nie docierały do niego dotychczas sygnały „od potencjalnych inwestorów o tym, aby ich zdaniem cena za tę działkę była zbyt wysoka”, to teraz – jak podaje Anna Sobocińska, rzecznik prezydenta - skłania się ku możliwości obniżenia ceny za tę nieruchomość. W samej porażce przetargowej ratusz też widzi dobrą stronę.

- Ogłoszenie i brak rozstrzygnięcia drugiego przetargu umożliwia władzom Łomży bardziej elastyczne prowadzenie rozmów z potencjalnymi inwestorami - podaje Sobocińska.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę