Operator szaletu wybrany...
3 tys zł miesięcznie będzie nas kosztowało utrzymanie szaletu miejskiego przy Placu Pocztowym. Ratusz właśnie rozstrzygnął przetarg i wybrał najkorzystniejszą ofertę na jego prowadzenie. W tym wypadku chodziło o wybranie oferty która w jak najmniejszym stopniu obciąży budżet miasta, bo do tego szaletu musimy dopłacać.
Jak informuje Anna Sobocińska,, rzeczni prasowy prezydenta Łomży na administrowanie szaletem przy Placu Pocztowym wpłynęły 3 oferty, wybrano ofertę z najniższą ceną 3 tys. zł brutto za miesiąc. Pozostałe oferty opiewały na kwoty: 3 915,69 zł i 3 980 zł za m-c.
3 tys zł to ryczałt jaki otrzyma wybrana do prowadzenia szaletu osoba „na pokrycie kosztów energii elektrycznej, wody, ścieków, zakupu środków czystości, opłat ZUS”.
- Administrujący szaletem zobowiązuje się natomiast to pokrywania kosztów napraw, konserwacji, np. wymiany szyb, umywalki, muszli, miejscowej wymiany glazury, terakoty, okresowego malowania pomieszczeń – tłumaczy Sobocińska.
Dodajmy, że szalet przy Placu Pocztowym, wyremontowany nakładem ponad ćwierć miliona złotych, jest jednym z trzech miejskich przybytków. Drugi znajduje się w hali targowej na Starym Rynku i jak mówi Sobocińska koszty jego utrzymania wliczają się w koszty utrzymania hali, a trzeci szalet – na dworcu PKS - zarabia na swoje utrzymanie.