Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 napisz DONOS@

19 czerwca 2020 piątek

Witamy! Kto rano wstaje Ten pachnące mleczko od nas dostaje, a dla Tych co nie lubią mleczka może być kawki beczka! Witamy serdecznie w piąteczek!

Temat dnia:

Lato w sztuce 

Zadania:

1.      Ćwiczenia gimnastyczne https://www.youtube.com/watch?v=87H2cC-Ul7s  - Ćwiczenia dla dzieci / przedszkolaków - (korekcyjno-wzmacniające).

2.      „Letnie krajobrazy” – rozmowa kierowana, praca plastyczna przy akompaniamencie utworu Vivaldiego. Rodzic zaprasza dziecko do oglądania zdjęć, obrazów  przedstawiających różne letnie krajobrazy. Rodzic  krótko rozmawia z dziećmi na temat zdjęć – podaje nazwę środowiska przyrodniczego i krajobrazu (np. morski, górski, las, łąka, jezioro, rzeka). Następnie proponuje dziecku namalowanie farbami akwarelowymi  lub plakatowymi letniego pejzażu. Dziecko zamyka oczy i przy nagraniu Lato A. Vivaldiego wyobraża sobie krajobraz, jaki chciałoby  namalować. Wspólnie przypominają zasady korzystania z farb.  Rodzic  zachęca dziecko do tworzenia nowych barw przez mieszanie kolorów, tak jak robią to malarze ( pomoce: zdjęcia przedstawiające różne letnie krajobrazy, farby akwarele lub plakatówki, pędzle).

3.      Po łące biega lato – zabawa muzyczno-ruchowa do piosenki. Rodzic zaprasza dziecko  do słuchania utworu i interpretowania ruchem jego treści. Rodzic  może proponować pewne gesty, odpowiadające słowom piosenki, może również zachęcić dzieci do swobodnej interpretacji.

         https://www.youtube.com/watch?v=MaKPsYlzQkY – piosenka „Po łące biega lato”.

4.      „Na prawo, na lewo” – zabawa ruchowa orientacyjno-porządkowa. Rodzic włącza dowolną muzykę zachęcającą do tańca, dziecko tańczy. Na pauzę w muzyce Rodzic podaje hasło: „na lewo trójkąt”  lub „na prawo kwadrat”  - Rodzic zmienia kierunki i oczekiwane figury. Dziecko zatrzymuje się i ze wstążki układa daną figurę po swojej lewej lub prawej stronie.

5.      Praca z KP4.42a – odszukanie wśród liter ukrytych wyrazów i dopasowanie ich do obrazka;

6.      Praca z KP4.42b  nazywanie przedmiotów, zaznaczanie pierwszej i ostatniej litery nazwy obrazka;

7.      „Paluszkowy twister” – zabawa w parach z wykorzystaniem KZ 80–81. Dziecko postępując zgodnie z instrukcją obrazkową z W65 tworzy własną grę i rozgrywa ją w parze z Rodzicem lub rodzeństwem – pstrykają palcem strzałkę, ustawiają określony palec na polu we wskazanym kolorze.

 

ZABAWY DODATKOWE DLA DZIECI CHĘTNYCH  

 

liczenie

http://images.dlaprzedszkoli.eu/przedszkole343/liczenie.doc

http://images.dlaprzedszkoli.eu/przedszkole343/liczenie1.doc

 

rytmy

http://images.dlaprzedszkoli.eu/przedszkole343/rytmy1.doc

 

kodowanie

http://images.dlaprzedszkoli.eu/przedszkole343/kod1(1).doc

Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Agata Komorowska
cz, 18 czerwca 2020 23:09
Data ostatniej edycji: cz, 18 czerwca 2020 23:27:08

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę