sobota, 18 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Poddasze - ocieplenie

Witam mam do Was takie pytanie...
Mam zamiar ocieplać poddasze. Nie znam się na tym za bardzo. Pierwotnie miało to wyglądać tradycyjnie czyli wełna 15cm między krokwie i 10 cm drugiej warstwy.
Przypadkowo trafiłem w internecie na temat ocieplania folia isobooster i styropianem TEC STYRON.
Czy ktoś ma doświadczenie z tym i może mi coś podpowiedzieć? (Izolacja pianą odpada)
I jeszcze jedno jak wygląda dźwiękoszczelność , jest to dla mnie bardzo ważne gdyż mam dach z blachy bez deskowania.



(Piszę z konta żony)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poddasze - ocieplenie

Ja mam 15 miedzy krokwiami i 15 cm drugiej warstwy + folia . Dach z blachodachowki i jak pada deszcz to i tak slychac jak uderza o blachę wydaje mi sie ze raczej nie wyciszysz w żaden sposob mozna by by sie pokusić o regipsy dźwiękoszczelne

RIDE OR DIE

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poddasze - ocieplenie

Ja mam 15 miedzy krokwiami i 15 cm drugiej warstwy + folia . Dach z blachodachowki i jak pada deszcz to i tak slychac jak uderza o blachę wydaje mi sie ze raczej nie wyciszysz w żaden sposob mozna by by sie pokusić o regipsy dźwiękoszczelne

RIDE OR DIE

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poddasze - ocieplenie

Jeśli chodzi o grubość ocieplenia, to ciekawe było dla mnie jak od lat dziewięćdziesiątych kilka razy była była podwyższana norma. Sprawdź ile teraz centymetrów zalecają i nie zaszkodzi nawet dodać trochę.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poddasze - ocieplenie

A wiecie coś o tej folii isobooster?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poddasze - ocieplenie

Ta folia to ma tylko właściwości termiczne a nie akustyczne czyli jest po to aby zatrzymać ciepło

RIDE OR DIE

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poddasze - ocieplenie

A jak położyć 30cm ocieplenia ,jak krokwie mają 12-16cm ?

Odpowiedz na tę wiadomość