niedziela, 16 czerwca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Geometria zawieszenia auta

Jak w temacie zakład instytucja, która potrafi to jak najlepiej, bez fuszerki. Od razu mówię jestem klientem wymagającym, także tutaj wchodzi w grę tylko profesjonalizm. Chodzi o auto Skoda octavia II 2012 rok , ASO odpada bo tam to totalny chłam , zero profesjonalizmu . Sprawdzenie i ewentualnie ustawienie do perfekcji. I bez reklamy tylko poważne propozycje.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

Wymagający to powinien umieć zrobić to sam to prosta sprawa

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

Wymagający jak ci serwis i gwarancja nie odpowiada bo drogo
to jedz do kowala

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

Podaj namiary to przyjade i Ci zrobie na miejscu.Jestem profesjonalistą i ta usługa kosztuje 1100zł

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

polecam zakład p. Szymczyka na Strusiej 14

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

Być może się mylę, ale chyba chodzi ci o zbieżność, bo w octavii to raczej geometria nie jest regulowana? No chyba, że u ciebie buda się \"rozjechała\", a wraz z nią punkty mocowania zawieszenia? Wtedy rzeczywiście pozostaje tylko jechać do kowala ;)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

tylko Heniek Biedrzycki w Piątnicy, pozniej dlugo, dlugo nikt :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

Podobno w pogotowiu robią to dobrze. I mają odpowiedni sprzęt.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Geometria zawieszenia auta

Jak ktoś niema pojęcia to niech nie pisze bzdur samemu to możesz sobie ustawić włosek na jajku. Mi chodzi o pełną geometrie przód i tył. Mitch profesjonalistą to ty może jesteś ale od łopaty kolejny noob który potrafi tylko dokuczać a te 1100 to może i masz ale na miesiąc.