piątek, 03 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Adwokat

Czy ktoś poleci dobrego adwokata,tylko takiego pewnego,jak ktos miał z nim stycznośc już .

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

tylko nie fabiański nie polecam

Pozdrawiam.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

A może kogoś polecisz?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

KONKRETNIE DO CZEGO?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

do bulu zeba szukasz adwokata?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

tylko STAchowiak

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

nie mam wielkiego doświadczenia,ale z tego ,które posiadam to fabiański odpada,a do czego potrzebny?

Pozdrawiam.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

Polecam: dr.Piotr Worona tel. 604 287 157

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

Czy bym mogłą prosi co dokładniejsze dane adwokata Stachowiak i z kąd on jest?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

chlopie napisz co za sprawa, karna?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

Zależy jaka sprawa bo jak karna to zaden adwokat z łomzy się nie nadaje zeżre Cię z pieniędzy a potem i tak sprzeda na tacy prokuraturze albo bedzie mówił żebyś sie poddał dobrowolnie karze . Wez sobie kogoś z innego miasta kto nie bedzie skumplowany z jakims prorokiem z łomzy bo Cię zjedzą i nie słuchaj o układach uklady sie zaczynają od 100- 200 tysiecy a nie 10 tysiecy bo za tyle to nie ma układów . pozdrawiam

Brat dla Brata, Bratem a nie Katem !!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

Typowy post do likwidacji. Powód? Kryptoreklama.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

dlaczego nie Fabiański?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

STACHowiak sa to dwie kobietki,przyjmuja na dwornej koło sądu

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

pani grazyna cymek , polecam ;)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Adwokat

Polecam - Cholewicki z Olsztyna. Przyjeżdża co tydzień do Łomży. tel 604421451.