czwartek, 20 czerwca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Najlepszy bank

Hej szukam banku w którym wszystko jest za darmo :)

Mam skończone 18 lat ale jeszcze nie jestem studentką.
Konta potrzebuje do robienia przelewów.

Z góry dziękuje za pomoc.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

Dobre, widać, że jeszcze młoda jesteś.
Nie ma nic za darmo, masz to jak w banku.
Nie daj się nabierać na podchwytliwe reklamy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

nic nie ma za darmo

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

Wolałabym propozycje banków które były by dla mnie najbardziej opłacalne za rady życiowe dziękuję :) Życie przede mną jeszcze zdążę się nauczyć :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

Tak już lepiej brzmi - najbardziej opłacalne, bo wszystko za darmo, to już chyba wiesz...
A z dobrych rad korzystaj - mogą Ci się kiedyś przydać :)
Osobiście korzystam z KB (BZ WBK), ale ostatnio opłaty poszły w górę, więc trochę narzekam.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

Ja w Deutsche Banku płacę miesięcznie 1zł jeśli płacę kartą na łączną sumę 200zł, jeśli nie to 5zł, nic więcej

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

t-mobile bank, karta i rachunek za darmo

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

T-Mobile Usługi Bankowe polecam

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Najlepszy bank

T-Mobile Usługi Bankowe (dawny Alior Sync) chyba obecnie najlepsza oferta. Wszystko za darmo, prowadzenie konta i karta, wypłaty ze wszystkich bankomatów, nawet na świecie bez prowizji. Co ważne nie ma haczyków jak w innych bankach, że musisz zrobić miesięcznie ileś płatności na jakąś kwotę. Możesz nie robić nic, a i tak nie będą naliczane żadne opłaty.