poniedziałek, 17 czerwca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Ankieta

Szanowni Państwo
Zwracam się z prośbą o udzielenie, rzetelnej odpowiedzi na poniższe pytania. Nazywam się Paweł Gałczyk jestem studentem PWSIP w Łomży i opracowana przeze mnie ankieta stanowi podstawę do zebrania informacji o stosowanych systemach motywacyjnych. Wyniki uzyskanych badań będą wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.
Dziękuję.


1. Czy motywują Pana/Panią do efektywniejszej pracy?
a) nie
b) tak
2. Jeśli tak, to czy są to motywatory materialne czy raczej niematerialne?
a) materialne
b) niematerialne
c) niematerialne i materialne
3. Proszę wymienić, które z niżej wymienionych motywatorów materialnych stosowane są w firmie?
a) pensje,
b) premie,
c) nagrody,
d) telefony, samochody służbowe,
e) świadczenia medyczne,
f) inne, jakie;
………
4. Proszę wymienić, które z niżej wymienionych motywatorów niematerialnych stosowane są w firmie?
a) szkolenie, kursy,
b) pochwały, listy gratulacyjne,
c) imprezy integracyjne dla zarządu, pracowników i ich rodzin,
d) atrakcyjna droga awansu, do doskonalenia swoich umiejętności i samokształcenia,
f) dodatkowe urlopy,
g) nagany, upomnienia,
h) inne, jakie;
………
5. Które z motywatorów niematerialnych uważa Pan/Pani za najskuteczniejsze i dlaczego?
………

6. Jak Pana /Pani zdaniem powinno się motywować do lepszej i efektywniejszej pracy?
………
7. Czy uważa Pan/Pani, że stosowany w firmie system motywacyjny jest skuteczny? Proszę uzasadnić;
Tak,……
Nie,……




Metryczka:

Płeć Kobieta Mężczyzna

Wiek 18-24 25-34 35-44 45 i więcej,

Wykształcenie wyższe, średnie, policealne, zasadnicze zawodowe,
podstawowe

Staż pracy do 1 roku, 1-5 lat, 5-10 lat, 10 i więcej,

Moglibyscie to uzupelnic z góry dziękuje Pawel :) Wpiscie pytanie i odpowiedz

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Ankieta

1.b
2.c
3.b
4.abg