czwartek, 02 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
mandaty

Posiadam mandaty o wysokości 700 zł, mineło juz około 2 miesiące jak nie zapłaciłem, jestem studentem nie posiadam żadnych dochodów, mieszkanie i wszystkie sprzęty są na mame, mam zamiar napisać pismo o złej sytuacji materialnej, o tym ze nie mam dochodów i inne płacze.

Słyszałem ze kolega nie płacił 2 lata, aż potem mu to umożyli, czy jest to możilwe? Jeśli przez najbliższe 4, 5 lat nie bede zarejestrowany czy może to przejść bez żadnych problemów, i nie bede musiał nic płacic tylko sie pomęczyć z komornikiem ? czy ten mandat i tak czy tak bede musiał zapłacic ? Proszę o odpowiedzi które odpowiedzą na moje pytanie z waszych doświadczeń waszych znajomych, czy prosić o odrobienie tych mandatów w jakiejś pracy socjalnej ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: mandaty

W przyrodzie nic nie ginie - lepiej zapłać bo potem będziesz musiał kilka razy więcej zabulić.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: mandaty

Jeżeli nie masz na siebie żadnych nieruchomości i ruchomości i nie osiągasz dochodów nie grozi ci żadna egzekucja, której nie dokonuje żaden komornik/windykator tylko Urząd Skarbowy. Jedyne co ci grozi to zamiana grzywny na areszt, ale jest to w praktyce mało prawdopodobne. Mandat karny przedawnia się po 2 latach.

Religia jest jak płciowy męski organ: jest całkiem w porządku, gdy ktoś go ma i jest z niego dumny, ale jeśli ktoś wyciąga go na zewnątrz i macha nam przed nosem, to już mamy pewien problem.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: mandaty

a jeśli chodzi o alimenty, mogą wejść na to ? Mam zamiar zapłacić ze 140 zł po 70 na kazdy mandat, zeby było ze próbowałem ale sytuacja finansowa mi dajel nie pozwala.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: mandaty

alimenty?
Ty je dostajesz i w jakiej wysokości?
to masz dochód czy nie?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: mandaty