sobota, 20 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
ZEGAREK- pomocy

Witam. Zwracam się do was z prośbą o pomoc przy wyborze zegarka (w szczególności do Panów :) Ma on być prezentem dla mojego chłopaka. Dodam, że kompletnie nie znam się na męskich zegarkach, nie chciałabym kupić czegoś "obciachowego". Starałam się szukać na allegro poprzez wybranie opcji najczęściej kupowanych, ale akurat te kosztują góra 15zł, a nie chodzi mi o taki prezent. Mogę wydać do 200-250zł. Widziałam jakieś z Gino Rossi za 100-150zł, ale już sama nie wiem. Z góry dziękuję za pomoc :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: ZEGAREK- pomocy

Myślałam o czymś takim, co myślicie?
1) http://zegarki.worldtrade24.pl/images/1386667918_IS_DSC_1909.jpg

2) http://image.compari.ro/full/37951087.casio-mtp-1192e.jpg

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: ZEGAREK- pomocy

Postawmy sprawę jasno , zegarków(odmierza się czas) , łańcuszków( tego nie pamiętam) , butów(bo odejdzie) , nie kupuję się dla chłopaka-dziewczyny , są to prezenty o których nasi dziadkowie i rodzice mieli pewne tzw. ,,zabobony" ( coś w ten deseń ), a jeśli już tak bardzo się uprzesz to nie wiem czy kupisz coś akurat konkretnego kupisz . Jeśli chodzi i markę Gino Rossi , to sobie odpuść , jak tam uparcie chcesz to zastanów się nad czymś lepszym np. Casio ,Lorus, są to zegarki godniejsze uwagi i możesz je zakupić w galerii . Myślę że do 300 zł powinnaś się wyrobić, aczkolwiek ja osobiście niczego takie bym nie kupował :) pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: ZEGAREK- pomocy

Nie wierzę w te "zabobony" ale dzięki za pomoc, zobaczę w galerii :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: ZEGAREK- pomocy

w galerii jest fajny z logiem ligi mistrzow napewno mu sie spodoba tylko ze bedziesz musiala ojcu wyplate na niego rabnac

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: ZEGAREK- pomocy