piątek, 18 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
czyy...

można tak łatwo spr na danym komputerze co ktoś robił na nim np. wczoraj??-bardziej wnikliwie niż tylko historia ostatnio oglądanych str.-

i czy włamanie na konto gg to też aż takie łatwe??

a i zastanawiam się czy tylko będąć w- hmmm nie znam się na fachowym słownictwie- w sieci takiej jak np kilka komputerów w pracy można zajrzeć co ktoś robi??? czy też nie będąc podłączonym do takowej sieci? jeśli tak to czy to jest trudne????
nie znam się na tym, i pytam czysto hipotetycznie :)

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: czyy...

hipotetycznie??????hihi

ania1987- moge Ci wytlumaczyc jak chcesz

szczebiotka Ty to zawsze najlepsiejsze wychwycisz, szkoda tylko że na właściwy temat nie wiele masz dopowiedzenia:p

aniuchna dumowata swintuszko

czyy- przeciez , kilka drobnych spraw, tu poruszono wymagajacych, tlumaczen do konca zycia
do konta gg nikt sie nie wlamuje, jest przeciez dobrze zabezpieczony, ale jak czyy, robi swoje w sieci to wszyscy sie podlanczaja
to tak jak z intrukcja, czytasz , nie rozumiesz jakiegos punktu, to mimo chodem wracasz, ale to jest instrukcja

ania1987 co Ci chodzi po głowie ;) niegrzeczna dziewczynka, oj niegrzeczna ;)
hipotetycznie domyślam się, że:
a) chcesz kogoś sprawdzić
b) Ciebie ktoś próbuje kontrolować
c) ktoś Cię wpuszcza w kanał, więc nie daj się podpuścić ;)

a tak na marginesie można dużo, oj bardzo dużo ;)

PS: i nie zwracaj uwagi na zaczepki szczebiotki to niespełniona kobieta, która odnalazła wirtualny świat i tu szuka spełnienia.

podejrzewam , ze hipotetycznie, moze byc zastawiony tylko dom, we francji nie udziela sie pozyczek hipotetycznych , sa ryzykowne i wymagaja wiecej wkladu

mozna wszystko spr i zobaczyc ale nie dla pszecientnego uzytkownika kompjutera....

haha się usrali mojej hipotetycznosci ;p;p;p