niedziela, 16 czerwca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Problem z komputerem

Otoż, ostatnimi czasy mam problem z komputerem, a mianowicie po właczeniu restartuje sie kilkakrotnie(5-10razy). Dopiero wtedy włącza sie normalnie. Nie jestem jakimś wielkim informatykiem i proszę Was o pomoc. Dodam, że skanowałem komputer i nie wykryło mi żadnego wirusa.

Z góry dziękuje.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

problem z pamięcią RAM albo windowsa zmień. Hhłopie ja miałem gorzej, kupiłem komputer to za pół godziny wybuchł pożar w domu. A właśnie mam pytanie. Gdzie kupiłeś komputer?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

i zaczyna się kolejny temat o komputerach........

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

zmien zasilacz a nie ramy! elektrolity popuchly i nie daja rady

y

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

a ja kocham swojego kompa

Nie wypowiadam sie na tematy o ktorych nie mam pojecia...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

Wypowiedzi kolesia o pseudonimie rzetelny_obywatel_extra wcale nawet nie czytaj, bo on ma nierówno pod sufitem, już założył temat dotyczący komputera zakupionego niby w sklepie Avans i myślał że jest dowcipny i że zrobi furrorę swoją pomysłowością a został przez innych forumowiczów określony jako cwel, idiota itp,z czym oczywiście i ja się zgadzam.

Poczekaj aż wypowiedzą się tacy co mają pojęcie - a zapewniam cię że tacy na forum są :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

nie zasilacz tylko plyta glowna

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

elektrolity:) ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem

też stawiam na zasilacz

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Problem z komputerem