czwartek, 02 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Poszukiwacze skarbów

Witam!
Już kiedyś miałem napisać o tym na forum lecz jakoś do tej pory się nie składało. Jakiś czas temu wracając ze śledziowa najpierw tuż za nim a potem przed Łomżą widziałem ludzi z wykrywaczami metali tak mi się przynajmniej wydawało. Zastanawiam się co takiego można znaleźć w okolicach Łomży. Domyślam się że ci co szukali przed Łomżą szukali pamiątek związanych z obroną Łomży. Czy jest na forum ktoś kompetentny w tym temacie? Ile kosztuje niezły wykrywacz bo widziałem tego sporo na aledrogo od 300zł do paru tyś. Jestem laikiem w tych sprawach więc prosiłbym o poradę. Gdzie są ciekawe miejsca do szukania oprócz fortów. Pozdrawiam!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poszukiwacze skarbów

Trochę Heńku za późno się obejrzałeś, ja chodzę z wykrywaczem już jakieś 10 lat i powiem Ci że ciekawsze miejsca są już tak skopane że głowa boli,dużo poszukiwaczy nawet dołków za sobą nie zakopuje. Na internecie jest spory dostęp do starych map, które ludzie przeglądają,programami nakładają na mapy satelitarne, więc widzisz z map już też za bardzo nie ma co szukać. Najlepiej chodzić gdzie się da, czasami można coś znależć ciekawego w miejscu w którym się myśli że na pewno nic nie ma, ziemia jeszcze sporo skarbów kryje,w tym niewybuchów których jest jeszcze dużo, trzeba chodzić chodzić i jescze raz chodzić. Ja mam wykrywacz z tej strony i sobie go chwalę http://www.wykrywacze.com.pl/57,Cennik.html powodzenia

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poszukiwacze skarbów

Na początek wystarczy ci garret ace 250 ( bardzo przyjazny dla początkującego eksploratora).
A co do skarbów..... to ich szukanie zaczyna się od pracy "biurowej" :))

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Poszukiwacze skarbów