piątek, 03 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Passat B5 diesel

Zamierzam kupic Passata B5 w kombi w dieslu silnik 1,9Tdi. Ale sa 90, 110 i 116 konne. Ktory kupic, ktory bedzie sprawial najmniej problemow? W tym 90 konnym sa podobno prosto rozwiazane wtryski i nie ma z nimi problemow a nawet jak sie zepsuja koszt naprawy jest 2 razy nizszy niz np. w 110 konnym ile w tym prawdy ? W tych 110 i 116 konnych sa podobno pompowstryskiwacze ktore sa napewno bardziej awaryjne jak w tym 90 konnym ?? Jak to jest ilu konny najlepiej kupic ?

(-_-)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

wystarczy jeden duży koń;p

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Kolega ma do sprzedania Passata B5 w kombi w dieslu silnik 1,9Tdi 110 k.
sam silnik jest debest wszystkie wymiany na czas to iniema problemu , a co do 90 k. to myślę że będzie za słaby

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

a ktory rok i jaka cena ? Moze jakies fotki ?

(-_-)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Heh, B5
Silnik to jedno, ale jeżeli nie jesteś zdecydowany na 100%, to zasięgnij info. dotyczącej zawieszenia. Średnia przebiegu, do wymiany wahacza (jeżeli lubisz ciszę i cenisz bezpieczeństwo) to jakieś 50k, a to aluminium i koszt ogromny. Oczywiście możesz zmienić na stal, ale to ryzyko, które może odbić się na Twoim zdrowiu.
Pozdrawiam.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

mam 2003 1 rece 2-3 lata w kraju pełen serwis faktury itp. Szary metalic pełna opcja bez skóry

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Tak, zawieszenie to jedno...Kumpel handluje częściami,mówił mi, że dzięki temu że jest trochę passatów, A4 itd. może spokojnie spać. Sypie się to nie możliwie. A co do silników to jest tak, że technologicznie 90KM i 110 KM to praktycznie te same silniki, jest kilka różnic co do turbiny. Obydwa na znanej,starej pompie VP. 116, a raczej 115KM to silnik technologicznie nowszy. Pompowtryski to rzecz dość droga (z 1 pompowtrysk kupisz 4 zwykłe wtryski z wymianą). Ale biorąc pod uwagę, że jednak nie sypie to się na co dzień nie jest to aż tak ważna rzecz. Bałbym się zawieszenia...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Mam 1,9tdi 110 km, kombi z 1999r, silnik jak wyżej napisał marek12 są plusy i minusy, ale wybrał bym ten 110km, zawieszenie jest na aluminium ale nie są to straszne koszty, ostatnio zmieniałem jest to koszt 900zł, całego kompletnego przodu, mam go do sprzedania, oczywiście z książką serwisową prowadzoną do dziś.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Niedawno na allegro był passat z przebiegiem 487000 km!!! [tak, tak to nie pomyłka]

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

I co dziwnego z tym przebiegiem?? Większość pasków w TDI na Naszych drogach ma tyle, bądź więcej. Roczny przebieg dla klekota w zachodniej Europie to min, 45-50tys.km. rocznie.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

robrob i jaka jest cena tego passacika ?

(-_-)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Jak sama nazwa mówi , nie może to być dobry samochód. Kup japońca made in Japan. Jest to całkiem inna bajka. Możesz poczytać co pisze użytkownik paru modeli: http://www.autocentrum.pl/go/28__Ocen_swoje_auto_-_ocena_Volkswagen_Passat__1842229544__1__12__1__4__1__1996__2005__1940464576____.html



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Również niedawno na mobile.de była dwu i pół roczna C klasa kombi w dyzlu z przelotem 330 tys. km.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

To co proponujecie mi kupic ? Musi byc koniecznie diesel i najlepiej kombi do okolo 18tys zł. Zastanawiam sie tez nad: Golfem IV, Octavia, BMW 5.

(-_-)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

Za 18 tys kupisz zajeżdżonego trupa z przebiegiem 500 tys km. Takie truchło w dyzlu to skarbonka bez dna. Rozejrzyj się lepiej za benzyną.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Passat B5 diesel

wLasnie czemu teraz wszyscy sie nastawili na traktory osobowe przeciez koszt utrzumania jest drozszy nie mowie o spalaniu bo jest nie duze ale kazda czesc jest prawie dwa razy droższa a ten klekot silnika koszmar a kupic benzyne wieksza pojemnosc i gas i spalanie bedzie podobne a ile przyjemnosci cisza i osiagi no i przebieg mniejszy bedzie napewno i tanszy w zakupie od diesla dziwie sie tym wszystkim bo nie maja pojecia a tylko przyjdzie 30 st mrozu to sam widziełem nawet jak mialem audi 500 tys przebiegu oczywiscie w normalnym silniku to na lince ciagałem tdi kilka razy drozsze

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org