sobota, 04 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Omijać katolik z daleka!!!!!!

Dobrze, że już kończe w tym roku nauke w tej szkole. Ci wszyscy którzy wybierają się do gimnazjum lub Lo niech sie najpierw zastanowią. Odradzam wszystkim! chyba, ze jestes dobry w podlizywaniu się bądź masz pożądne plecy. Oceny stawiane są po znajomosci, niesprawiedliwie! nauczyciele wymagać wymagają, ale sami z siebie mało dają. BEZNADZIEJA!
Ciesze się, że jestem byłym uczniem i nie będe musiał juz chodzic do tej mafii katolickiej!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

he a jakie pokemony tam sie ucza xD



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

troche racji masz dzieciaku ale jak bym wiedzial kim jestes to bym cie gnebil dzien w dzien , a tak zostalo ci tylko 5 dni i obym sie nie dowiedzial kim jestes..

Od tej pory Ryba, masz mieć w dupie paragrafy!
moge?
musisz!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

Katolik to fabryka porytych ludzi ;-D tam im robia pranie mózgów
można??można.....



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

Co wy wygadujecie??? to normalna szkoła. ja ją skończyłem z całkiem niezłymi ocenami i dobrze zdałem maturę bez żadnych znajomości czy podlizywania. euro420 jak nie chce ci się uczyć to nic dziwnego że nie masz samych piątek.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

tez odradzam, znam pare osob z tej szkoły i jest masakra, dyrektorka jest (...) ta jak malo kto :F

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

ruda rozrywkowa pani mi sie kojarzy:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

ciekawe czego uczy twojPan ...? jednak sądząc po jego wypowiedzi, to coś jest na rzeczy ...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Omijać katolik z daleka!!!!!!

twojPan nie pruj sie bo przyjmiesz kare!

Pomysłowo.