piątek, 17 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Katolik?

Obecnie jestem uczniem mechaniaka.Idzie mi tak sobie mam trudności z niektórymi przedmiotami(z matmą np.)Próbuje przebrnąc i zdać ale zapowiada się róznie. W razie co bym sie przenosił mysle o liceum katolickim (nie wiem czy by przyjeli mniejsza w to) chciałbym się dowiedzieć czy jest to spoko szkola ,łatwa w miare.Czy dobrze przygotowują do matury? I ogólnie jaka atmosfera tam panuje? Z góry dzięki za odpowiedzi

Pomysłowo.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Katolik?

A jesteś w mechaniaku, w LO, czy technikum?? Bo w LO zawsze łatwiej... Próbuj może VI LO, tzw. ekonomik, ewentualnie katolik.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Katolik?

Z tego co ja wiem Katolik to super szkola. Fajni nauczyciele, super atmosfera, mlodzież na poziomie.Jak cie przyjmą to się nawet nie zastanawiaj. Matura w tym roku zdana była na 100%. Ja po tej szkole w 1 kolejności dostałam się na wymarzone studia. Powodzenia

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Katolik?

Jestem w technikum.A jak myslicie gdybym np po półroczu sie przeniósł czy by mnie przyjeli?
Słyszałem ,że katolik to sztywna szkoła i taka,,zamulona'' i właśnie sie zastanawiam. A jak uczniowie w katoliku spoko?

Pomysłowo.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Katolik?

Jestem uczniem LO ostatni rok w Katoliku i nie zamieniłbym tej szkoły na żadną inną. To nie prawdą jest, że szkoła jest sztywna. Jest miła atmosfera, przyjaźni nauczyciele. Zero korepetycji i młodzież rozbrykana i rozgadana jak w każdej szkole. Uczyć się trzeba, myślę, że to jest taka nasza rola.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Katolik?

w mechaniaku masz problemy...? poucz się trochę a jak się nie chce to rób ściągi. nikt za oczy Ci nie zaliczy przedmiotu... w mechaniaku dużo nie wymagają

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Katolik?

Dzięki Maciek za dobrą rade,szczera prawda.Aha czyli katolik to spoko szkoła.