piątek, 17 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Studia w Janskim

Jestem studentka Janskiego. Ze szkoly wyzbyto sie kanclerza, czlowieka, ktory zorganizowal studenckie Juwenalia. W ciagu roku pozbyto sie poprzedniej Rektorki. Mialam zajecia z obecna rektorka, a wczesniej praktyki, gdzie byl calkowity balagan. Czy w innych uczelniach w Lomzy tez tak szybko zmieniaja sie wladze? Czy Janski jest rzeczywiscie najgorsza szkola w miescie? Napiszcie jak jest w innych uczelniach.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studia w Janskim

to janski ma jeszcze akredytacje?

jedyny prawdziwy jasio :}

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studia w Janskim

nie wiem jak tam jest bo nigdy nie byłam, ale...
Mam znajomą na 3 roku socjologii studia dzienne, kiedy się z nią nie spotkam narzeka ile to ona ma nauki, ile musi sie uczyć, jak ciężko jest na zaliczeniach itp. To ja niewiele mysląć postanowiłam, że wybiorę się do Jańskiego na zaoczna pedagogikę (w sumie i nie drogo). Kiedy ona się o tym dowiedziała od razu wybiła mi to z głowy i powiedziała, że w jańskim to się tylko jest dla papierka bo niczego nie nauczą :P
ostatecznie nie poszłam ze względu na plan na innych studiach.

To,że z wałdzami tej skzoły dzieje się coś nie tak to słyszałam już w ubiegłym roku. Nie słyszałam, że by gdzieś jeszcze tak było :)
Polityka i tylko polityka.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studia w Janskim

hmm przykro to pisać , ale w Jańskim niemal od samego początku powstania tej uczelni nie dzieje się tak jak powinno. szkoda, bo szkola miala niezłe możliwości ...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studia w Janskim

Kanclerz chyba nie jest od organizowania juwenaliów i jeśli to jego jedyna zasługa dla uczelni to się nie dziwie, że odpadł.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Studia w Janskim