Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
Szukam Rodowitego Łomżanina lub osobe znającą dobrze historie Łomży |
Tak jak w temacie... Chciałbym porozmawiać z Tą osobą na temat Łomży. Zadać parę pytań, jaka była przed wojną, w czasie wojny i tuż po. Jeżeli znacie taką osobę lub sami macie coś ciekawego do opowiedzenia to proszę o kontakt e-mail. (sz4k4l-85@tlen.pl) Zadacie pytanie po co? Jestem studentem socjologii i chciałbym przeprowadzić wywiad z taką osobą. A nawet stworzyć krótki film o Łomży. Każdego chętnego proszę raz jeszcze o kontakt. Jak macie pytania piszcie. Odpowiem dopiero jutro wieczorem. Jedyną przegraną jest rezygnacja, wszystko inne, to krok naprzód..
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: Szukam Rodowitego Łomżanina lub osobe znającą dobrze historie Łomży |
NA taxi w Łomży jezdzi taki pan ps. Łomżyniak on wie wszystko o Łomży;d;d zapytaj sie na dworcu o niego bo go wszyscy znaja:)
|
|
Dzięki bardzo na pomoc na pewno o niego spytam.. Czekam na kolejne posty :) Dziękuje raz jeszcze Jedyną przegraną jest rezygnacja, wszystko inne, to krok naprzód..
|
|
a czego konkretnie ma dotyczyć wywiad? Czy przewidujesz honorarium dla rozmówcy? jeśli tak, to w jakiej wysokości? ..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.
|
|
Jak już pisałem jestem studentem. Wiec honorarium nie mam nawet z czego dać. Ja nie potrzebuje jakiejś gwiazdy, chce by ta osoba opowiedziała mi o starej Łomży o zabytkach. Cokolwiek związanego z tym miastem. Wiec nie liczcie tu na zarobek. Jedyną przegraną jest rezygnacja, wszystko inne, to krok naprzód..
|
|
Na tym forum a także na innym łomżyńskim znalazłoby się kilka takich osób.
|
|
Dobrze, Ale ja chce porozmawiać z taką osobą twarzą w twarz. Widzę ze temat się rozwija wiec będę czekał aż ktoś się ujawni i zgodzi się na rozmowę:) Jedyną przegraną jest rezygnacja, wszystko inne, to krok naprzód..
|
|