wtorek, 14 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
reklamacja door to door

Witam
Dotyczy nootboka którego kupiłem w jednym ze sklepów w Łomzy.
Mam pytanie wystepuje cos takiego że zrzuca niebieski ekran. Coś sie dzieje z pamiecią (dane komputera to : intel core 2 duo CPU 1,8 GHz 2GB ram)
Był juz 2 razy w naprawie u poducenta Pierwszy raz wymienili płyte główną ale po 1-2 tygodnie dzieje sie to samo,
Teraz nawet nie instalowałem żadnych programów czysty Windows Vista(+ antywirus) i nadal problem wystepuje, Sytuacja jest taka że kilka dni jest Ok jest dobrze a jak zacznie to restartuje komputer (niebieki ekran) praktycznie non stop.

Oddałem do sklepu postawili system ale znów to samo twierdzą że to coś u mnie ale jak pisałem czysty windows nawet go nie obciążałem tylko przeglądanie www w ramach testu.
Nie wie ktoś jaka jest procedura reklamacji wymiany lub zwrotu gotówki.I czy sklep może się wykręcać od gwarancji i pomocy w wymianie nootbooka
u producenta. Gwarancja door to door. Proszę o wszelką pomoc z góry dzieki.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org