piątek, 19 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
zacny gość państwa PiSlamskiego

Polecam kolege Radosława który ścina na długiej. Do fryzjera wchodzi się po schodkach na góre :) Scinam sie u niego juz bardzo dlugi czas i zawsze jest ok :)





Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zacny gość państwa PiSlamskiego

POPIERAM!!!!!!!!!!!!!!ZEZOWATY JESTES DO D.PY.ROLNICY I ROBOTNICY TO JEST SIŁA NAPEDOWA TEGO KRAJU,JAK TO PADNIE TO KRAJ PADNIE JAK GRECJA!!!!!A TY RAZEM Z NIM

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zacny gość państwa PiSlamskiego

venge co racja to racja ;/
PrZemKo_3_ fakt i nie wiem co boli ludzi, iż rolnicy otrzymują dopłaty jeżeli ktoś im zazdrości to proponuje iść na role i samemu 'bawić' się w oborze... nie jestem rolnikiem ale uważam, iż państwo powinno 5x tyle dawać kasy dla rolników lecz na inwestycje wtedy jedzenie kosztowałoby 3x mniej i uważam, iż by was tak to nie bolało ponad to gdyby nie owe dotacje to żywność zapewne 2x droższa by była taka jest prawda bo nikt nie będzie za darmo w oborze się 'bawił' z resztą w innych państwach dają kasy do oporu dla rolników aby mieć tylko chęci do rozwoju gospodarki



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zacny gość państwa PiSlamskiego

Na wojska polskiego Lotos Optima -"Optima to odpowiedź LOTOSU na rosnące ceny paliw na stacjach. Tworząc nowy segment koncern gwarantuje klientom dostęp do najwyższej jakości paliw po niższej cenie''

ON: 5.74
PB95: 5.53

Tyle, że nie można zbierać punktów, jedynie jakieś karty biznes są, ale nie wiem jak to działa

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zacny gość państwa PiSlamskiego

Widzę ,że wczoraj sobie potrzepałes ,ręka Ci drży i tak brzydko dziś piszesz.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zacny gość państwa PiSlamskiego

a ty MAŁY RAZEM Z ZEZOWATYM SZCZESCIEM

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: zacny gość państwa PiSlamskiego