czwartek, 20 czerwca 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

odezwij się do mnie na meila, reszta szczegółów na telefon, podam Ci swoje wykonane stronki itp

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

Dzięki...



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

Akumulator S3 53 Ah na allegro 205zł + 30 pobraniowa lub +20zł zwykła co daje =225zł

W swiecie .... i ........... za ten sam musiałem dać 260. Jak zapytałem o rabat, bo ju nie jeden tam kupowałem to powiedział (ulizany gościu), ze to juz po rabacie bo tak kosztuje 320zl.

Zapłacić zapłaciłem, ale więcej nie kupię.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

oo najlepsze Nowe Guty:) polecam bardzo :) jeżdżę tam od tylu lat , jeszcze mi się nie znudziło :) i dla dziecka tez odpowiednie miejsce :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

W związku z tym że nic nie mogę zrobić to wstawiłem to na forum Omania
Może inni dadzą radę coś z ty zrobić??Choć by i Ty.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

stkroteczko jesteś z ekipy byłej blondi z mascarady?bo tam nie ma żadnej czarnej mamby na płytkiej wodzie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: jak Kempa z dobrej zmiany robi w balona wyborców.

stokrotka13 pisze o krytyce a sama najwięcej wypowiada się na tematy innych... ZABAWNE ... swoja drogą ciekawe jak własnie STOKROTKA13
zachowuje się ;D, przecież to jest osoba zapewne o bardzo wysokiej kulturze osobistej, nigdy nie wypowiada się o innych, brzydzi krytyką....
HaHAHa CYNIZM
Niejaka STOKROTKA13 pewnie przychodzi tylko popatrzeć jak kto sie zachowuje po to ażeby tylko potem opisać zachowania miedzy ludzkie na forum...