wtorek, 21 maja 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Ile można czekać na mieszkanie komunalne?

No chyba ,że je przy okazji uszkodzicie.(oczy)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Ile można czekać na mieszkanie komunalne?

.....

Religia jest jak płciowy męski organ: jest całkiem w porządku, gdy ktoś go ma i jest z niego dumny, ale jeśli ktoś wyciąga go na zewnątrz i macha nam przed nosem, to już mamy pewien problem.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Ile można czekać na mieszkanie komunalne?

Witam! Czytałam wątek .... i aż się ZAREJESTROWAŁAM!
Jestem z Łomży ... Studiuję w Warszawie .. Znam salon z Warszawy LAWANAILS lawanails.pl
Nie robiłam tam rzęs, ale "PAZURKI" (swoją drogą DZIEŁO SZTUKI :-) ) i dlatego może czytając to, nie wytrzymałam i założyłam konto!
Mogę potrwierdzić, że na zdjęciach jest twarz właścicielki SALONU z WARSZAWY. Paznokcie robiłam tam przed wakacjami, a zdjęcia (te same) byly już wtedy na ich stronie www. Salon wybrałam z NET-u więc dobrze przewertowałam ICH stronę :-)
Pani z LONG HAIR pisze
"A to dobre Ty przedłużasz rzęsy a na zdjęciu twoja twarz? hahaha co jeszcze wymyślisz? To jak to jest możliwe? Sama sobie przedłużasz rzęsy? " Kiedy byłam w salonie, w tym samym czasie pracowały tam 2 panie. Logiczne wydaje się, że jedna drugiej robi rzęsy ... A nie właścicielka SALONU z WARSZAWY wybiera się do konkurencji ... do Łomży...

Kobieto (Kobiety?) z LONG HAIR, o rany PRZEPRASZAM Ci przez gardło nie może się przedostać ... WSTYD i to jaki ...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Ile można czekać na mieszkanie komunalne?

Treść jest ukryta

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Ile można czekać na mieszkanie komunalne?

A może bułka leżała tam i jej się smutno zrobiło i dlatego napisała na forum.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Ile można czekać na mieszkanie komunalne?