piątek, 18 lipca 2025 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
no, chyba sprawa się rypła,

A ile dostajesz za oddanie na złom?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: no, chyba sprawa się rypła,

Bo to Łomża ''zacofane miasto'' nawet strony internetowej nie potrafią na bieżąco prowadzić ,wszystko trzeba spiepszyć .

szukam jakiegos mechanika ktory zna sie dobrze na vag-u (silnikach tdi vw-audi)

Siema.
Szukam piosenki i chyba wykonuje ją zespół Gregorian ale nie jestem pewien, muzyka często leci jako podkład, gdy odpalają fajerwerki.
Ciągle szukam :]

Wesołych !

no ale ja chce wiedzieć czy muszę oddać auto kompletne czy moge np samą karoserię z numerem VIN???? no bo jak mam im tam zapłacic przy tym 300 zł to co to za układ żeby on na nim jeszcze ze 2-3 tysiące przyciął????wole posiedzieć z kluczami i sam go rozebrać na części:P

L-karnityna+dobra dieta+ćwiczenia fizyczne!
L-karnitynę brać najlepiej na czczo rano i do tego pobiegać trochę,a po południu siłka itp

A ja za z 60zł mam alkoholu zapoji i wiele więcej a miejsce za darmo na łonie natury :) każdy lubi to co lubi inni lubią wdychać smrody i jeszcze za to płacić a nie którzy nie :)

Ja tak samo

Kasia Arbuz-bardzo dziekuje za cenne dla mnie informacje.

przemo8091, bo nam zabijesz chłopaka, bez przesady, z Twojego nicku wnioskuje że jesteś jeszcze młody, więc stosuj się do moich zaleceń, ja chłopie schudłem 20 kg w dwa miesiące, fakt katowałem się ostro, i nie polecam takiego sposobu, dlatego z własnych doświadczeń, mogę Ci spokojnie doradzić.