Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
czym się zajmuje faktycznie polski kościół katolicki . |
Nie podoba mi się ta nubira ..te lampy przednie ma brzydkie..bardziej dla kobiety ten samochód..(ale to tylko moje zdanie).. juz leganza ładniejsza ;)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: czym się zajmuje faktycznie polski kościół katolicki . |
witam skarbulenka dostałem wynik MS jest ok. teraz kolej na WZ.....
|
|
Witam, jeżeli jesteś zainteresowana przepisywaniem prac na komputerze, ja zajmuję się tym już od wielu lat. Klienci zadowoleni. Mój mail to Wioleta20@wp.pl Zapraszam
|
|
muszę przeprosić wszystkich. kebab jest gotowy lecz niestety odbiór sanepidu spodziewałem się jutro lecz będę miał dopiero w poniedziałek :( lecz naprawde warto czekać :) wystrój coraz lepszy jest a kebaby, hamburgery i zapiekanki pierwsza klasa :) (to nie moja opinnia)
|
|
Natura na Ks. Anny.
|
|
A co macie do powiedzenia na temat Ostrołęki? Miasto podobnej wielkości do Łomży, gdzie jest kolej...
|
|
a jak działa dziekanat , zajęcia pozaprogramowe ( koła zaintersowań) ?
|
|
nom już dużo osób przychodziło pytała się czy to tu kebab ;p ale reklamy już przyszły zatem nie będzie problemu z znalezieniem miejscówki :) (ale zamontuje je dopiero w sobote aby nikogo nie wprowadzać w błąd że jest otwarty kebab )
|
|
poprostu udaj sie na l woj polskiego w lomzy tam jest dyzurny i ci powie co i jak a tych pajacow tu nie sluchaj
|
|
Treść jest ukryta
|
|
A domel to nie bierze przypadkiem okien z Dobroplastu?:)
|
|
No to nie musi koniecznie brać MB6 ;) Może kupić takiego Civica 1.6 iSR. Jestem Polakiem więc mam obowiązki polskie "Tyle, tylko tyle i aż tyle" A. Macierewicz
|
|
kolejny idiota któremu się nudzi zakładać głupie posty . Riposta
|
|