poniedziałek, 06 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
PWSIP

Czy warto studiować informatykę na PWSIP ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

Ja studiuję ostatni rok i powiem że warto

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

a dlaczego warto? poziom jest taki ze 4/5 nie ma zielonego pojecia o C++, pozostala 1/5 gdzies tam o nim slyszala od 2 osob na roku ktore go znajo. kolokwia zalicza co dziesionta osoba, reszta jedzie na poprawkah. polowy materialu nie ma, bo by studenci galy na wierzh wywalili nie wiedzonc o czym wogule sie muwi. jak bendziesz chodzil to zdasz hocbys nie wiem jak bardzo nie znal sie na komputrah. pszyjdz do mnie jak bendziesz szukal kogos kto za ciebie ma prace inrzyniersko napisac.

jedyny prawdziwy jasio :}

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

ale ortografia heh śmiechu warte

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

przecież on tak specjalnie pisze :/

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

Nie no ortografia to leży ale szczegół. Ja tam skończyłem akurat informatykę zaocznie i jestem zadowolony. Jak ktoś chce to się nauczy. Ja akurat mało bywałem na zajęciach i dałem rade zaliczać. Szkoła mi się ogólnie bardziej podoba teraz niż wcześniej. Dodatkowo jak szkoła dostanie 7mln dofinansowania to będzie jeszcze ciekawiej.

Pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

ja studiuje informatykę i powiem, że poziom nie jest tak wysoki jak na innych wyższych uczelniach, ale to nieprawda, że wykładowcy niec nie wymagają. A jeści chodzi o c++ to jak chcesz to sie nauczysz, a jak nie to... cóż.

...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP

powinniśmy wspierać naszą Łomżyńską państwową uczelnię :)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: PWSIP