sobota, 27 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Telewizja naziemna w naszym mieście

Witam. Posiadam kartę telewizyjną. Chciałbym kupić jakąś antenę (nawet siatkową albo jakąś inną- nie znam się na tym) aby odbierać podstawowe kanały tj. 1,2 polsat.

Ile mniej więcej będzie kosztować taka antena?, gdzie ją dostać, jak to podłączyć?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Telewizja naziemna w naszym mieście

kup sobie tv na karte.tylko że polsatu tam nie ma.
http://telewizjanakarte.pl/

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Telewizja naziemna w naszym mieście

Telewizja na kartę jest całkiem OK



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Telewizja naziemna w naszym mieście

Ja posiadam telewizję cyfrową, ale niestety tam też nie ma polsatu, dlatego pytam się czy jest możliwość za darmo ściągania sygnału Polsatu.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Telewizja naziemna w naszym mieście

Czy ktoś zastanawiał się nad tym ,dlaczego płaci się abonament tv i za vektrę.Vektra ma kabel, rozumiem,ale spóldzielnie anteny z dachu zabrały i żadnej alternatywy nie ma.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Telewizja naziemna w naszym mieście

Jeśli w bloku chcesz to odbierać, to zależy z której strony masz okno, na którym piętrze itd. W niektórych miejscach są duże zakłócenia na tyle, że kanały złapiesz i będziesz odbierał, ale nie wszystkie wyraźnie. Antena z zasilaczem kosztuje ok. 35zł + kabel ok. 1.20zł./mb, ale przed zakupem radziłbym sprawdzić jak to będzie ciągnęło i czy to ma sens, a same podłączenie to pestka, podłączasz kabel do anteny, na drugim końcu podłączasz wtyczkę antenową która jest podłączona pod zasilacz, zasilacz włączasz do gniazdka i kręcisz nateną żeby złapać najlepszy sygnał. Powodzenia.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Telewizja naziemna w naszym mieście