sobota, 27 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Gitara

Czy ta gitara nadaje się do czegokolwiek. Jestem początkująca.

http://allegro.pl/gitara-klasyczna-dodatki-hiper-promocyjna-cena-i1640896123.html

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

Nie polecam tej gitary. Dozbieraj kasy i kup coś lepszego.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

no taka najlepsza to ona niejest ale do nauki moze byc, na początek taka powinna Ci wystarczyć, a jak juz tam cos bedziesz brzdąkac wpadnij do mniie to razem pogramy

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

Z tym graniem to może być ciężko to moje drugie podejście do gitary mam nadzieję że będzie trwało dłużej niż te pierwsze. :)
Nie chce wywalić dużo kasy bo nie wiem czy mi zapał nie minie po pierwszym zdarciu palców...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

ja radzę kupić coś lepszego!! wręcz koniecznie ;/ za taką cenę gitara? i koniecznie przez internet? - w ogóle takie kupowanie może nie wyjść ci na dobre. lepiej idź do sklepu tam zawsze sprzedawca może ci pomóc albo weź ze sobą kogoś kto ogarnia gitarowy temat. poza tym na pewno klasyczna??

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

adelita jest koszmarem:> lepiej kupic juz klasyczna za te 250 nawet i sie na niej nauczyc, to sklejka która po penym czasie sie rozpadnie, a poza tym ma bardzo ostre struny, którymi mozna sobie palce pokaleczyc

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

nelli prawde pisze... ja zaczynałem od klasyka




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

robciu, wiem, ze prawde, bo ja tez zaczynalam od klasyka, i te Adelite wszędzie odradzali:>

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

teraz szarpie elektryka




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

a ja akustyka ;d

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara

JA WYMIATAM CIĘZKI ROCK I NIE TYLKO...... A TY NELLI CO WYMIATASZ NA SWOIM WIOŚLE??




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Gitara