Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Poprzednia wiadomość | Następna wiadomość |
Re: KOLEJ W ŁOMŻY : dworzec kolejowy jaki i gdzie, w centrum miasta czy w szczerym polu ? |
... \" Pojdz na dowolna budowe i spytaj sie czy pracuja sami polacy.( moze zle dobralem slowo chodzilo mi o nie reprezentatna danego kraju a o obywatela \" - na budowach Ukraińcy TAK, ale nie nagminnie przy budowie autostrad , znikomy % , ba nawet i ‰. wszystkich zatrudnionych, tam akurat ich ewentualnego braku, nie odczuje polska gospodarka i branża drogowo-kolejowa. ... \"Potencjal ludzi i maszyn\" - zgoda, nie wszystkie maszyny wykorzystasz przy torach , ale mało będzie robót przy niwelowaniu, równaniu terenu, wożeniu ziemi i materiałów budowlanych np. betonu , wiaduktach , estakadach, tunelach ? i nie opowiadaj dyrdymałów, że koparki czy spychacze pracujące przy autostradach, będą za szerokie i nie nadadzą się do pracy przy dwutorowym trakcie ( a będą i odcinki szersze ). ... \"kierownik z drogowki wcale nie musi miec uprawnien kolejowych\" - haha by nadzorować prace budowlane na torowisku kierownik musi mieć uprawnienia kolejowe i być klejarzem :) ...\" chcesz budowac etapami ale naraz wiec na ile etapow chcesz przeprowadzic tory przez Łomże? \" - a dlaczego firma ma niby nie dać 100 pracowników naraz na ten odcinek , to co jak przykładowo zrobiliby to w dwa lata, to będzie taniej dla firmy jak da tylko1/3 tj. ok .33 a będą tą samą robotę robili 6 lat ?:))) a zapisy w warunkach przetargu , to możemy jakieś umieścić co do czasu wykonania ? \" zatem przyjmijmy na poczatek zamykasz polowe przejazdow budujac tam wiadukty a potem druga polowe firma ktora wygra przetarg nie da Ci 100 pracownikow na taka Łomże bo najdzwyczajniej w swiecie im sie to nie kalkuluje (wygrywa zawsze cena wiec oni w kosztorysie zeby wygrac nie zaloza 100 pracownikow) \" \"Mamy 6 sporych wiaduktow ktorych nie mozesz zrobic naraz dzielisz na dwa etapy. Calosc prac oszacowal bym na 5-6 lat(oczywiscie ty zrobisz to w 2-3) I mowa tu o samych obiektach inzynierskich.\" - tak , podzieliłbym to na dwa etapy 2x po dwa lata i wystarczy całość ok, 4-5 lat. \" Wykup ziem? decyzje srodowiskowe? kwestie geodezyjne? wybranie wykonawcy? pozwolenia? projektowanie? budowa? odbiory? masz na wszystko juz niecale 10 lat wiec do dziela...\" - znów, zaniżasz moje plany, by mnie ośmieszyć i zdyskredytować ! pisałem Tobie wytłuszczonym drukiem i wielką literą : PIERWSZY POCIĄG NA STACJI ŁOMŻA ... zakładam poślizg 3 - max. 4 lata, a to realnie daje datę ok. 2033-2034r. ? otóż mam na to wg moich planów/prognoz nawet i 15 lat - policz od 2020 do 2034r. włącznie . 15 lat to mało na wybudowanie od zera, czyli od planów po odbiór 6ciu sporych wiaduktów w Łomży ?
|
Odpowiedz na tę wiadomość | Wyświetlaj płasko | Nowszy wątek | Starszy wątek |