wtorek, 22 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
właściciele espero

chciałabym kupic daewoo espero, ale słyszę opinie, że jest to auto awaryjne i wogóle delikatnie mówiąc: "do niczego". czy tak jest naprawde, czy to tylko niesprawdzona plotka? proszę właścicieli o krótki komentarz. na stronach poświęconych temu modelowi jest wychwalany, sama juz nie wiem. nie znam się na tym, więc liczę na pomoc. pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: właściciele espero

MMonika kup se ratownika eheh:P

Jak sama piszesz, że na stronach, gdzie wypowiadają się właściciele chwalą go to chyba nie jest tak źle, nie ma dzisiaj aut bezawaryjnych, zwłaszcza, że nie jest to auto pierwszej młodości, musisz się nastawić na wymianę przede wszystkim podstawowych części eksploatacyjnych, jeśli nie były w niedługim czasie wymieniane. Myślę, że zła opinia o Daewoo się poprostu tak utarła, i teraz ludzie ostrożnie do niej podchodzą, a w gruncie rzeczy to nie takie złe auta. Znam kilku właścicieli tych aut spod znaku kapusty i wiem co mówię, a raczej piszę.

Znajomy jeździł espero bezawaryjnie 11 lat. Ale to kwestia nie tyle marki co dbałości, przeglądów i sposobu użytkowania. Sama mialam okazje tylko przejechania sie tym samochodem i muszę powiedzieć, że nawet nieżle się prowadzil, chodziaż dla mnie drobnej osobki troche za duży. weź pod uwagę, ze to już lecviwe auta, ale za to dośc tanio można kupić.

Moniko Moniko Nie Dręcz Mnie:))

Żyje By Pakować Pakuje By Żyć

nie polecam szczerze tego auta mimo, że silnik ma dynamiczny
ale cała reszta tej marki się sypie z czasem
a jak to używane auto to tym bardziej
szukaj lepiej w japońskich autach

espero fajne autko , 2 lata śmigałem,jednak przy nawet prawidlowej zmianie biegow , skrzynia nadmiernie sie zużywała.zawsze przy kupnie sprawdzam ją dokladnie, bo to tez nie mały wydatek

zycie

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek