czwartek, 07 sierpnia 2025 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
W kontekście zbliżających się wyborów szukamy godnej roboty dla wkrótce już byłego prezydenta Chrzanowskiego.

IST mam w domu od około 6 lat i w życiu bym go nie zmienił. Teraz studiuję za miastem i taki internet to może mi się tylko przyśnić :). Ogólnie w ist jakaś przerwa techniczna zdarza się raz na pół roku albo i cały, plus super prędkość i osiedlowy HUB przemawia tylko na ich korzyść :).

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: W kontekście zbliżających się wyborów szukamy godnej roboty dla wkrótce już byłego prezydenta Chrzanowskiego.

Poszedłeś dla jaj, teraz masz pożywkę do kpin. Zamiast robić ranking kto i co zrób ranking czy żartujesz w tym momencie , czy nie. Katolicy nie narzucają swojej wiary i nie ciągną włokiem do kościoła. Ze swoim podejściem to nawet do sekty by Cię nie przyjęli, chyba że byś im dobrze zapłacił. Tam idiotów co stoją codziennie przy domofonach głosząc swoją "wiarę"nie brakuje. Radzę , zasil ich szeregi lepiej.

Re: W kontekście zbliżających się wyborów szukamy godnej roboty dla wkrótce już byłego prezydenta Chrzanowskiego.

paplik,masz obsesję na punkcie kościoła.myślałeś nad pójściem do psychologa i ew psychiatry ?

Lubie opowiadac najlepsze kawalki swojego zycia, ale tam niestety jeszcze trzeba za to placic.

cos sie tematy j** w przegladarce i wyszlo tutaj haha

Popiełuszko nie został zamordowany za wiarę, bo zginął jako działacz politycznej opozycji "komunistycznej" , on uświęcał bogiem polityczne postulaty.

"Katolicy zbyt cenią pozory i gardzą rozumem żeby na to przystać.

Rano ciotka zaprowadziła mnie do spowiedzi. Okazało się, że była to główna niwa programu pilotażowego biskupa Progresińskiego. Zacząłem standardowo — że zapomniałem paciorka, nie zaspokajałem materialnych potrzeb Kościoła i kochałem się z narzeczoną. A tu spowiednik całkiem mnie zaskoczył: