piątek, 07 czerwca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Własna strona internetowa

Wiecie może jak samodzielnie zrobić swoją stronkę internetową o swoim np zespole, usługach, firmie itp itd? Bez jakichś tam bajer, prostą. Jakiego programu użyć?

Szukałem odp w google ale tam oferty że np ktoś zrobi za kilkaset zł albo że coś tam trzeba wykupować.. Nie znam się na tym ale jakby można było samemu zrobić coś prostego to pomóżcie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

Poczytaj o HTML.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

To nie takie proste. Powiedziałbym nierealne dla kompletnego laika.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

ojej... myślałem że to taka prosta sprawa...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

zeby byla to taka prosta sprawa to kazdy mialby swoja strone internetowa chlopcze ;)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

Dla kompletnego laika to może i trudne jeżeli znasz podstawy html to ci się uda. Ja się nauczyłam z kursów internetowych, trzeba na to dużo czasu poświęcić

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

Obecnie zrobienie wlasnej www jest prostsze niz sikanie ;) od darmowego DOBREGO hostingu po super strony SZABLONY jest w sieci tysiące, jak cos fajnego chcesz zrobic moge poswiecic te 10 min mojego czasu i Cie naprowadzic ... czasem najprostsze rozwiazania sa najlepsze ;-)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Własna strona internetowa

No dobrze, ale domenę i tak musisz kupić (na początek jest promocja, ale te 12 PLN zwykle trzeba). Chyba że chesz mieć z jakąś typu \"nazwa zespołu\".\"nazwa hostingu\".pl, albo postawioną na którejś z platform blogowych.