czwartek, 24 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Parodia, 25 osób w kolecje w zeszły wtorek, kasjerki wciskają co mogą a do tego ktoś wpadł na wspaniały pomysł, żeby kasjerki, nagabywaczki czy jak można teraz nazwać te panie kłaniają się każdej klientowi, co wydłuża czas obsługi.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

sprostowanie PKO BP SA

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

może w PKO SA nie ma takich kolejek, co na to klienci tego banku

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

to fakt jest masakrycznie, a zwłaszcza gdy przyjdzie którejś znajoma i omawiają sprawy prywatne!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Temat kolejek w tym banku jest nie do rozwiązania za względu na ilość niekumatej klienteli.

_________________________________________________________________
https://deepstatemap.live/
http://www.michalkiewicz.pl/
https://myslpolska.info/
http://kresywekrwi.blogspot.com/?m=0

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Ja podziwiam jak w ogóle można być klientem takiego banku? Obsługa i te kolejki to masakra.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Chodzi o Bank PEKAO SA, czy o Bank PKO BP ?
Dla ułatwienia można podać adres :)

Bo zakładająca temat sama chyba nie wie, a najlepiej mieć tylko i wyłącznie pretensję :)

Uwaga!!! nabity :)))))

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

PKO BP SA ul. Niemcewicza

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Wiesz odkąd pamiętam to tam były kolejki i wcale nie jest to usprawiedliwieniem.
Prezes , dyrektor czy jak tam go zwą pierd.li chyba fakt , ze ludzie stoją i marnują swój cenny czas z powodu jego indolencji. Kasę co miesiąc z czystym chyba sumieniem pobiera z konta i myśli, ze tak powinno być .
I właściwie wychodzi na to , ze jego praca ogranicza się jedynie do pobierania pensji.
Z drugiej strony winni sa klienci, ze znoszą lenistwo dyrektora, prezesa , czy jak tam go zwą.
Bank ten obliczony jest na drobnych ciułaczy, emerytów, rencistów i limiciarzy mleka, wiec się nie wychylają, nie ma komu porządku z nim zrobić.

Uwaga!!! nabity :)))))

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

A tak, tam czesto są kolejki. A i - co moze nie jest na temat - wysokie koszty utrzymania konta... 8.90 za prowadzenia. każdy przelew 0,70 gr, czas zmienić bank...ale perspektywa wybrania się tam żeby zlikwidować konto i stanie w kolejce mnie przeraża.. :D

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Mija to, że kasjerki się kłaniają, a raczej w sposób kulturalny wstają gdy odchodzi jeden klient a podchodzi następny nijak nie wydłuża czasu oczekiwania w kolejce.
Faktem jest, że wielokrotnie kolejki w PKO BP SA są kosmiczne i czas oczekiwania na obsługę ciągnie się niesamowicie :(
Nie wiem czemu wymieniono bankomat i ten nowy nie ma funkcji depozytu. W kolejkach stoją ludzie, którzy mają zamiar wpłacić pieniądze a mogliby (jak onegdaj) skorzystać właśnie z tej funkcji. Ja bynajmniej z niej korzystałem i miałem wówczas w głębokim poszanowaniu oczekiwanie w "ogonku".

Inna sprawa, to możliwość wprowadzenia systemu kolejkowego. Wchodząc do banku naciskasz przycisk, wyskakuje Ci karteczka z numerem, siadasz wygodnie na kanapie i czekasz aż Twój numer pokaże się nad którąś z kas. Nikt nie musi stać, a to ważne w przypadku osób starszych, schorowanych itp .




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

aha i jeszcze @Wisienka123 :)
Możesz przerobić swoje konto na konto za zero złotych. Nie masz wówczas żadnych kosztów utrzymania rachunku, przelewy też robisz za 0 zł. Jedyny wymóg, to comiesięczne zasilenie konta jakąś kwotą. W chwili gdy ja przerabiałem konto było to 2000 PLN. Nie wiem jak jest teraz.




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

No właśnie, zawsze jakieś warunki...a są banki gdzie prowadzenie konta i przelewy nie sąaż tak drogie a nawet bezpłatne...
A jeszcze co do tego co piszą wyżej inni to panie nie tylko "kłaniają się" co wydłuża czas spędzania czasu przy "okienku" ale jeszcze przedstawiają jakieś dziwne oferty, ubezpieczenia co zajmuje drugie tyle czasu, później nie wiadowo skąd zdobywają twój nr telef komórkowego i dzwonią w tej właśnie sprawie..

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Same z siebie tych ofert nie przedstawiają tylko takie mają polecenie od przełożonych. W każdym banku jest tak, że mają do wykonania plan i te panie są zapewne z tego rozliczane. Zawsze cięgi dostaje ten, kto stoi na pierwszej linii ognia i kto ma bezpośredni kontakt z klientem.
Szczęście, że banków ci u nas dostatek i nikt nikogo na siłę nigdzie nie trzyma :)




Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

Bankomat wymieniono, bo był co chwilę popsuty. Kiedy nie poszedłem to akurat nieczynny i stój w kolejce... Oczywiście mogliby na tą okoliczność otworzyć dodatkowe okienko tylko do wypłaty gotówki np. ale nie... niech ludzie stoją w kolejce, bo inni siedzą po 20 minut przy i wysłuchują ofert lokat itp itd.

Człowiek pójdzie pieniądze wypłacić to mu proponują kredyty, po ch.... mam brać kredyt skoro mam gotówkę na koncie. Nie wiem kto im każe takie bzdury wymyślać.
Nie mówiąc o tym, że jak szukałem kiedyś kredytu mieszkaniowego to przez 2 tygodnie nie byli w stanie przedstawić oferty, bo wiecznie "nie było akurat tej pani".

Niech ktoś podpowie jakiś normalny bank...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Co robi dyrektor PKO SA, żeby były mniejsze kolejki

kiedys mialam przyjemnosc tam wplacac pieniadze na konto innej osobie.

jak to dlugo wszystko trwalo. dwie kobiety przyjmuja klientow z kazdym tematem oprócz pozyczek.

bylo przede mna 7 osob a w kolejce czekalam okolo godziny.

widac ze ludzie byli coraz bardziej zdenerwowani.

w innych bankach sa oddzielne stanowiska do kasy. a tu czy chcesz zalozyc konto czy wplacic czy wyplacic pieniadze czy masz jakis inny problem to wszystko przy jednym stanowisku

ja osobiscie nie plecam. poza tym mialam inna przykra rzecz z tym bankiem. tam jest wyscig szczurow. wiecie ze nawet jesli nie udziela wam pozyczki a tylko podpisza z wami wstepna umowe to maja z tego prowizje? moja matka takim sposobem stracila 3 tysiace. mielismy skladac skarge na pracownika ale w ostatecznosci dalismy sobie na luz. jedna rzecza co moge zrobic to odradzac ten bank wszem i wobec. ja bym sie bala tam wdziac cokolwiek. a pomyslal by czlowiek ze taki stary bank to uczciwy.

za to w PEKAO trafilismy na dobrych ludzi.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu
Za treść wpisów odpowiedzialność ponoszą ich autorzy.
phorum.org