piątek, 14 czerwca 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Za Tuska

Autor: edi# (---.elomza.pl)
Data: 07-02-13 00:12

Autor: fanka bocianka (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)

Możesz napisać co to za spółki, czy tajemnica państwowa :)
początek masz resztę sam w necie znajdziesz.

follow me



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Za Tuska

Mnie p.J. uczyła w SP 10 i jest dla mnie najlepszym nauczycielem przez całą moją edukację a dodam że obecnie sama jestem nauczycielką . Kobieta jest wymagająca na maxa ale umie nauczyć i warto z jej wiedzy skorzystać .....będę się starała mojego synka u niej edukować.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Za Tuska

odezwali się do kogoś?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Za Tuska

Nie wywyższam się cudowną postawą.
No właśnie piszesz,że nie dałaś byś psychicznie rady patrzeć na krzywdę zwierząt.A czy myślisz,że mi jest łatwo ? wiele osób,które tam przychodzą na chwilę mówi,jakie te pieski są biedne.Ale wolontariat w Łomży kuleje,bo nikt nie ma siły na nie patrzeć.Ale bezmyślnie rozmnażać i kupować od rozmnażaczy już nie problemu.A wiesz ile potem takich piesków trafia do schronisk ?I dlatego,że jestem wolontariuszką i przebywam z tymi psami tak boli mnie ich los.A ludzie z Twoim podejściem irytują.
Ja do schroniska jeżdżę w niedzielę,w tygodniu brak mi czasu.
Ja też mam dwa przygarnięte psy.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Za Tuska

Nie mam pojęcia, ile trafia tam takich piesków. Wierzę Ci na słowo i darzę szacunkiem Twoją pracę włożoną w schronisko. Jednak uwierz, że nawet ludzie, którzy nie mieli okazji, bądź nie chcieli poprzebywać w schronisku - również potrafią współczuć i zrozumieć niekiedy tragiczną sytuację takich placówek.
To, że sama zakupiłam "rasowego" pieska nie uważam, że czyni mnie bezmyślną i winną - bo nie przygarnęłam kolejnego bezdomnego psa.