Przejdź do treści Przejdź do menu
wtorek, 14 maja 2024 napisz DONOS@

Dzieci i mamy śpiewają w telewizji o Piątusiu z Piątnicy

„Mama daje zdrowe rzeczy...” - śpiewał w kuchni zasępiony chłopiec, przed którym mama stawiała talerz pełen zielonego „kremu ze szpinaku”, „...bo bardzo kocham Cię” - dośpiewuje w tanecznym rytmie rodzicielka, której sekundują na zielonej trawie: sówka, jeżyk i pingwinek: „To naturalne”. Ale nastrój wszystkim poprawi się dopiero wtedy, kiedy na ekranie pojawi się nowy jogurt Piątuś, zdrowy przysmak z OSM Piątnica. Spoty z wpadającą w ucho melodią piosenki i hasłem „To z Piątnicy, to naturalne” od wczoraj emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat.

Za kreację spotów fabularno-animowanych odpowiada Agencja WALK, której autorzy wymyślili, żeby młode i zadbane mamy z dziećmi pośpiewały razem ze zwierzątkami z kreskówek o zaletach jogurtów Piątuś. „Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałyby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty” - tłumaczą. „Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy”. Mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia z Piątnicy słowami łatwo wpadającej w ucho piosenki. Wtórują trzy animowane postacie sympatycznych zwierząt, znanych konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwinek.

Kremowy jogurt typu greckiego Piątuś został w OSM Piątnica stworzony dla dzieci. Nowy produkt ma trzy wersje smakowe: truskawkową z jeżykiem na opakowaniu, waniliową z sówką i bananową z pingwinkiem. Dzieci śpiewające w spotach chcą jeść „tylko pyszne rzeczy”, natomiast mamom zależy, aby jedzenie nie zawierało barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego. I właśnie te zalety ma „pyszny i zdrowy” jogurt Piątuś, wyprodukowany z wysokiej jakości mleka, żywych kultur bakterii jogurtowych i przetartych bananów lub truskawek oraz naturalnej, mielonej laski wanilii. Spoty reklamowe Piątusia emitowane będą do 20. września. W piosence pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.
- Dzieci posilające się jogurtem Piątuś na pewno nie będą za grube i nie będą miały zgagi, ponieważ jest w tym smakołyku dużo białka i mało tłuszczu – zapewnia Stanisław Soliński, wiceprezes OSM Piątnica, która w ubiegłym roku ze swoim zakładem Ostrołęka skupiła ponad 313 mln litrów mleka.
Koszty ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej OSM Piątnica owiane są tajemnicą.

Mirosław R. Derewońko



 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę