Dzieci i mamy śpiewają w telewizji o Piątusiu z Piątnicy
„Mama daje zdrowe rzeczy...” - śpiewał w kuchni zasępiony chłopiec, przed którym mama stawiała talerz pełen zielonego „kremu ze szpinaku”, „...bo bardzo kocham Cię” - dośpiewuje w tanecznym rytmie rodzicielka, której sekundują na zielonej trawie: sówka, jeżyk i pingwinek: „To naturalne”. Ale nastrój wszystkim poprawi się dopiero wtedy, kiedy na ekranie pojawi się nowy jogurt Piątuś, zdrowy przysmak z OSM Piątnica. Spoty z wpadającą w ucho melodią piosenki i hasłem „To z Piątnicy, to naturalne” od wczoraj emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat.
Za kreację spotów fabularno-animowanych odpowiada Agencja WALK, której autorzy wymyślili, żeby młode i zadbane mamy z dziećmi pośpiewały razem ze zwierzątkami z kreskówek o zaletach jogurtów Piątuś. „Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałyby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty” - tłumaczą. „Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy”. Mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia z Piątnicy słowami łatwo wpadającej w ucho piosenki. Wtórują trzy animowane postacie sympatycznych zwierząt, znanych konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwinek.
Kremowy jogurt typu greckiego Piątuś został w OSM Piątnica stworzony dla dzieci. Nowy produkt ma trzy wersje smakowe: truskawkową z jeżykiem na opakowaniu, waniliową z sówką i bananową z pingwinkiem. Dzieci śpiewające w spotach chcą jeść „tylko pyszne rzeczy”, natomiast mamom zależy, aby jedzenie nie zawierało barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego. I właśnie te zalety ma „pyszny i zdrowy” jogurt Piątuś, wyprodukowany z wysokiej jakości mleka, żywych kultur bakterii jogurtowych i przetartych bananów lub truskawek oraz naturalnej, mielonej laski wanilii. Spoty reklamowe Piątusia emitowane będą do 20. września. W piosence pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.
- Dzieci posilające się jogurtem Piątuś na pewno nie będą za grube i nie będą miały zgagi, ponieważ jest w tym smakołyku dużo białka i mało tłuszczu – zapewnia Stanisław Soliński, wiceprezes OSM Piątnica, która w ubiegłym roku ze swoim zakładem Ostrołęka skupiła ponad 313 mln litrów mleka.
Koszty ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej OSM Piątnica owiane są tajemnicą.
Mirosław R. Derewońko