Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 19 maja 2024 napisz DONOS@

Ratusz po nowemu

Nowa struktura organizacyjna ratusza ma wejść w życie w najbliższych dniach. Nowością jest przede wszystkim powołanie trzech nowych wydziałów: Komunikacji Społecznej/Medialnej i Promocji, Informatycznego oraz Centrum Współdziałania Społecznego składającego się z dwóch referatów: referatu ds. partycypacji społecznej (m.in. współpraca z organizacjami pozarządowymi) oraz Referatu Kultury Sportu i Turystyki. Jak poinformował ratusz we wtorek prezydent Łomży Mariusz Chrzanowski o zmianach poinformował pracowników.

- Po przeprowadzonym audycie organizacyjnym doszliśmy do wniosku, że pewne rzeczy wymagają poprawy. Chcemy usprawnić funkcjonowanie Urzędu, podnieść jakość pracy, ale także zmieniać jego wizerunek. Chcemy walczyć ze stereotypowym obrazem urzędnika. Ratusz ma być miejscem przyjaznym mieszkańcom. Wizerunek firmy budują zawsze jej pracownicy – miał mówić, według komunikatu zamieszczonego na miejskiej stronie internetowej, prezydent Mariusz Chrzanowski miejskim urzędnikom.
W spotkaniu z pracownikami prezydentowi towarzyszyli zastępcy  Agnieszka Muzyk, która miał zwrócić uwagę, że „w każdej sytuacji reprezentujemy Urząd, nie tylko na swoim stanowisku pracy, ale również w codziennych sytuacjach prywatnych i publicznych” oraz Andrzej Garlicki, który miał dodawać że nie będą to zmiany rewolucyjne, a ewolucyjne.
- Każdy z pracowników ma prawo do popełnienia błędu, ale stanowczo będziemy rugować niekompetencję, zaniedbania i brak przestrzegania standardów pracy. Najważniejsze jest zaangażowanie i chęć podejmowania zmian – czytamy w wypowiedzi wiceprezydent Garlickiego opublikowanej na stronie internetowej ratusza.
Poza powołaniem trzech nowych wydziałów zmiany organizacyjne mają dotknąć także m.in. Wydziału Architektury i Budownictwa z którego wydzielone zostaną dwa odrębne wydziały – Wydział Architektury oraz Wydział Budownictwa. Wydział Gospodarki Komunalnej i Referat Ochrony Środowiska stworzą jeden Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. Nazwę zmieni Centrum Obsługi Inwestora, na Centrum Obsługi Przedsiębiorców, które zwiększy zakres swoich dotychczasowych zadań. Powołane mają być także Zadaniowe Zespoły Międzywydziałowe (ds. inwestycji, edukacji, promocji i inne) jako antidotum „na brak komunikacji wewnętrznej między poszczególnymi wydziałami”.
Nowość stanowić będą także spotkania pracowników z Prezydentem. Mają one odbywać się w każdy pierwszy wtorek miesiąca. Oprócz kierowników wydziałów, naczelników, zapraszani będą na nie prezesi spółek oraz jednostek podległych Miastu. Organizowane mają być ponadto spotkania resortowe w cyklu tygodniowym/miesięcznym.
- Urząd Miejski w Łomży ma być profesjonalny, skuteczny i nowoczesny, miejscem z którym się identyfikujemy i wspólnie pracujemy dla dobra naszej społeczności lokalnej i jej mieszkańców – miał mówić na koniec wczorajszego spotkania z miejskimi urzednikami prezydent Chrzanowski.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę