niedziela, 28 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Wykrywacz metali cd.

Witam
Kupiłem sobie niedawno wykrywacz metali, dodam że jestem początkujący w tej dziedzinie. Szukam osób które trochę są już w tym obeznani na jakieś wspólne wypady. GG: 6077790.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

cześć, jaki wykrywacz kupiłeś?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

Smętek HS3

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

a czego chcesz szukać monet czy militarki?

.........................................................................

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

Sie masz. Byłeś już gdzieś na wykopkach, znalazłeś coś? Jest ciekawa strona o poszukiwawczych pasja-eksploracja.pl

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

Hej
Jeszcze nigdzie nie bylem, wykrywkę mam dopiero od tygodnia, z chęcią bym się gdzieś wybrał, ale nie wiem gdzie uderzyć. Co do czego chcę szukać to i militaria i monetki. A wy Panowie coś poszukujecie?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

StalowaŁapa, kfz.251 i Pareslow czy posiadacie jakieś wykrywki ? Poszukujecie trochę ? Może jakiś wspólny wypad ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

Jak mam czas, a ostatnio go brak to trochę chodzę. A tak poważnie to czekam aż orać zaczną bo rzysko prawie w kolana i ciężko się chodzi.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

No tak, to już nie długo. Ja myślę że w tym tygodniu gdzieś wyskoczę wypróbować sprzęt.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

Dużo ludzi teraz jest co chodzą nie to co kilka lat temu, teraz trzeba trochę poczytać żeby coś znaleźć.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.

Ja myślę że trzeba gdzieś uderzyć poza Łomżę w stronę Wizny, na jakiś pola, łąki.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wykrywacz metali cd.