czwartek, 02 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Wybór cyfrówki

Witam wszystkich, potrzebuję małej porady:) Zamierzam kupić sobie jakiś aparat, myślałam o jakiejś starszej, używanej lustrzance, ale stwierdziłam, że chyba jednak wybiorę jakiegoś kompakta. Nie znam się na aparatach, wątpię, żebym wykorzystywała wszystkie możliwości lustrzanki, poza tym odstrasza mnie trochę jej wielkość, a zdjęcia będę wykonywała raczej amatorsko, na wyjazdach itp. Przeglądałam sklepy i w oczy rzuciły mi się:

CANON PowerShot SX170 IS
SAMSUNG WB110
FUJIFILM S2980
BenQ DSC-GH650
Fujifilm FinePix S4300
Fujifilm FinePix S2995
Canon PowerShot SX160 IS
FUJIFILM SL260

Co o nich myślicie? Polecilibyście któryś z nich?
Ewentualnie jaki inny z tych moglibyście polecić http://www.saturn.pl/poznan-city-center/foto-i-kamery_aparaty-cyfrowe
Niechciałbym na zakup przeznaczyć więcej niż 1400 zł, no chyba że za drobną dopłatą wiązałaby się znacznie lepszym sprzętem, to jestem w stanie trochę dołożyć.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wybór cyfrówki

Nie dawno doradzałem w zakupie kompakta i wybór padł na samsunga w tej chwili nie pamietam jego symbolu ale posiada dośc dobą matrycę bardzo dobry obiektyw tzn. jasny i b.ddobry zoom bo aż x 21 Aparat spisuje się bardzo dobrze i zdjęcia wykonywane noca sa super. Cena oscylowała w granicach Twoich mozliwości. Symbol podam jeśli bedziesz zainteresowana.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Wybór cyfrówki

Z wymienionej listy mogę polecić Canon PowerShot SX160 IS.

.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.