poniedziałek, 29 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
GRALA AUTOSERWIS Nowogrodzkiej 147a

Cześć :) miał ktoś do czynienia z tym serwisem? polecacie? Mam problem ze swoim dieslem 1,8tdci i chce u nich go postawić pewnie regeneracja wtrysków albo czego tam innego nie wiem nie znam się...ale jestem ciekaw opinii tych którzy mieli styczność z tym serwisem.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: GRALA AUTOSERWIS Nowogrodzkiej 147a

Osobiscie nie polecam. Wtryski zdejmie i do regeneracji wysle ale na robocie to on sie nie zna jak ma znalezc usterke to niepotrafi kupujesz czesc a to nie to sie okazuje potem nastepna i znow to samo poprostu strzela moze sie uda akurat... Poza tym kiedys mial mi naprawic sterownik air bag niby naprawil a blad za 3 dni sie pojawil pojechalem ponownie kupiłem cały sensor jak kazal to niby zrobil i znow za 3 dni powrot bo tylko błąd skasowal a sensor okazal si nie potrzebny bo nie umie go zakodowac. Kasy wtopilem a usterka jest dalej. Nastepna sprawa która u nieg robilem to przetwornica do ksenonów tzn wymiana która zrobil dobrze ale musial zdjąc zderzak i juz go nie zamontowal tak jak byl pozatym urwal zaczep i nic nie powiedzial i zwykłym wkretem to zrobil! Jak dla mnie to on rowery niech naprawia nie samochody ale moze ja tylko ja mam tako opinie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: GRALA AUTOSERWIS Nowogrodzkiej 147a

Moja opinia wręcz przeciwna do poprzedniczki

Od 9 lat czasem zlecam mu mniejsze lub większe naprawy w swoich autach (różne osobówki i busy) i nigdy nie zostałem naciągnięty na jakieś dodatkowe koszty.

Szczerze polecam a to, że wyśle wtryski do firmy regenerującej... to wszyscy tak robią bo żeby kupić potrzebny sprzęt do tego to tylk otym się zajmować trzeba.

Pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: GRALA AUTOSERWIS Nowogrodzkiej 147a

UP: chodziło o poprzednika ;)

Odpowiedz na tę wiadomość