piątek, 17 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Szmatexy !!!

Nie wiem odnoszę wrażenie że Łomża to jeden wielki szmatex....może się mylę natomiast zastanawia mnie fakt iż na każdym rogu ulicy są szmatexy i powiem szczerze że zaczyna robić mi się nie dobrze od kryzysowych sklepów, ubrania po 5 zł , taniej odzieży itp. innych syfów. Czy w tej Łomży nikt nie może otworzyć w końcu coś porządnego za rozsądne pieniądze co prawda jest takowy na dwornej ale wszystko ma podziurowione lub inngo typu historie. Czy nie stać tu nikogo by zrobić coś naprawdę dobrego w normalnej cenie ?
Niestety nie znam się na detalu więc teoretycznie odpadam. Może kobiety by się wypowiedziały na ten temat bo to one wydają nasze pieniądze.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Szmatexy !!!

Ja też jestem zniesmaczony tym faktem.
Mam cichą nadzieje , że w Venedzie sklepy swoje otworzą Gucci, Versace, Prada, Dolce & Gabbana i inni.
Bedziesz wujek mógł się ubrać, bedziesz błyszczał na tle tych szmatexów.

Uwaga!!! nabity :)))))

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Szmatexy !!!

i do czego to dochodzi?!

żeby mężczyzna temat o szmateksach zakładał?!

rewolwer "strzel" mu jeszcze!

się ewentualnie "poświecę" i serię mu poślę!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Szmatexy !!!

Tak tak chłopaki w Dobrzyjałowie szmatexów nie ma więc musicie do Łomży kadetem przyjeżdzać na pole jeansy pokupować.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Szmatexy !!!

są ludzie którzy dzięki tym szmatexom ubiorą dzieci do szkoły np. nie każdego stać na versace i dolce & gabbana no tu przesadziłam ale no cóż jaki jest wniosek jeśli widzi się tak duzo szmatexów widocznie jest takie zapotrzebowanie wiekszości społeczności

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Szmatexy !!!

Popyt nakręca podaż. Większości ludzi nie stać na markowe ciuchy lub są zbyt skąpi lub też wiedzą, że czasem i ze szmatexu można coś przyzwoitego wynieść...