sobota, 27 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
CO - podwyżka

Witam forumowiczów. Zdaję sobie sprawę z tego, że temat był wielokrotnie wałkowany na forum, aczkolwiek mam pytanie. Spółdzielnia Mieszkaniowa Perspektywa wywiesiła na tablicach ogłoszeń zawiadomienie o podwyżkach cen za CO co nie było jakimś szczególnym zaskoczeniem, ale zaskakuje mnie fakt, iż podwyżka dotyczy sezonu grzewczego 2011/2012. Zaznaczam, że jestem laikiem w tej kwestii i liczę na to, że ktoś na forum udzieli konkretnej i rzeczowej informacji. Podwyżka ustalona w czerwcu 2012r czyli po sezonie grzewczym wpływa na cenę energii cieplnej zużytej w sezonie grzewczym 2011/2012. Czyli, że co węgiel podrożał w czerwcu? (sarkazm)



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: CO - podwyżka

No to w takim razie Ty będziesz zaopatrzyć się w futra a ci co nie płacą czynszu bedą chodzic w samych galotach po mieszkaniu.

To nie sarkazm tylko naprawdziwniejsza prawda.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: CO - podwyżka

Myślę, że pytanie było konkretne to raz dwa nie napisałam, że sama podwyżka mnie zaskoczyła i nie biadolę tylko płacę ile trzeba więc daruj sobie swoje teksty.
Podwyżka ustalona w czerwcu 2012r czyli po sezonie grzewczym wpływa na cenę energii cieplnej zużytej w sezonie grzewczym 2011/2012. Czyli, że co węgiel podrożał w czerwcu? (sarkazm)
Trochę zrozumienia. Ja wiem upał źle wpływa na zdrowie;) Faktycznie być może, źle sprecyzowałam. Podwyżki cen dotyczą raczej spraw bieżących, a tu chodzi o zakończony już sezon podczas, którego ceny kształtowały się inaczej niż obecne.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: CO - podwyżka

Przedstawiona przez Ciebie sytuacja jest jak najbardziej zgodna z prawem, chociaż można by się w niej doszukać procederu nieetycznego.