poniedziałek, 29 kwietnia 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Zasilacz

Czy jest możliwość naprawienia samego zasilacza od komputera? Czy nikt tym się nie zajmuję? Ma ktoś informacje na ten temat?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

Sam wentylator da sie wymienić. Ale jakieś naprawy to nie bardzo

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

Dzięki Tomi za info :-) kondensator spalony chyba? nie znam się, ale jest pęknięty na samej górze :-( aha, czyli do wyrzucenia na to wychodzi :-( Dzięki

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

Spytaj w xeromax na mazowieckiej. Mi naprawiali. Pytanie ile kosztuje nowy ?

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

No poprostu spuchł. Ale takich rzeczy sie raczej nie naprawia. Lepiej dać te 6 dych i kupić nowy bo tam siedzi minimum 300wat:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

Jak ci po "naprawie padnie połowa podzespołu dopiero będziesz miał wydatek:)

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

Jak nowy kosztuje 60 pln to się nie zastanawiaj.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

Wiem.. dlatego wolę nie ryzykować naprawą i je. bniecia mi podzespołów :-) Tak więc kupiłem Hedy 400W, i tak mnie orżneli w sklepie, bo do 80zł mozna nabyć ten zasilacz ,a ja za ten złom Hedy zapłaciłem 120zł ;p A z tym zepsutym zasilaczem nie wiem co mam zrobić ,więc z ciekawości spytałem czy warto naprawiac? :-) i według Was raczej nie ;P tylko co ja z nim zrobię? na śmietnik? : D

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

A stary miał 450W ,nie 300W ;p

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz

http://obrazki.elektroda.pl/4698720000_1325942426.jpg
Takie coś na necie znalazłem :-) to właśnie to coś zostało spalone ;p ale jest w dobrym stanie ;p tylko pęknięta i nic więcej ;p tutaj u kogoś to jakiś syf w zasilaczu panuje ;-))

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Zasilacz