środa, 22 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
stary segment jak nowy?

Czy i jak można sprawić, by stary segment nabrał blasku? Pomalować? Okleić? Tylko proszę o zbędne teksty typu: kup nowy, wyrzuć itp....

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

poprzycieraj ten segment papierem ściernym i pomaluj tzw. bejcą, bedzie ok

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

Wszystko zalezy jakiego typu jest segment

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

(o_o) http://wp.lomza.czat

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

http://www.magazyntd.com/pliki/118555075086053.jpg

to jest coś podobnego do tego :P
Dokładnie nie wiem jak to opisać, bo zwyczajnie nie znam się na "rodzajach" mebli pokojowych, ale chyba jakaś płyta z okeiną

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

to Ty na tym zdjęciu??;-DD



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

przetrzyj papierem sciernym i pomaluj farba do drewna,bo oklejac sie nie oplaca

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

Jezeli to plyta z okleina, do tego nie fornir drewniany tylko folia vinylowa to wiele poza malowaniem nie nawojujesz. Przetrzyj lekko papierem sciernym, usun pyl i przetrzyj szmatka na wilgotno. I maluj. Dobra olejna farba pewnie najlepszym rozwiazaniem jest. Maly waleczek i pedzel do rogow i wewnetrznych krawedzi, calkiem szybko pojdzie. Ale raczej napewno bedziesz malowala dwa razy aby kolor wygladal jednolicie. Czystosc i dokladnosc to gwarancja fajnego rezultatu.

"Ja jestem wolny,
mam swoje zdanie,
to czego pragnę to świat bez granic."
Chocolate Spoon

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?

segment jak u kiepskich

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: stary segment jak nowy?