poniedziałek, 20 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
nasze uczelnie

Co myślicie o naszych Łomżynskich uczelniach bo ja uważam ze są zbyt słabe aby na nie uczęszczać moze więcej takich jak na ulicy Poznańskiej może poprawi to nasz rynek edukacyjny

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: nasze uczelnie

Może nie są to uczelnie typu Politechnika Warszawska, SGH czy UJ, ale nie reprezentują tak mizernego poziomu...Poza tym jak się chcesz czegoś nauczyć to i tak musisz to sam zrobić. Nikt Ci w tym nie pomoże, moze tylko ewentulanie wskazać drogę do osiagnięcie sukcesu. A nie jeden absolvent Politechniki Białostockiej reprezentuje poziom wiedzy dużo niższy niż studenci "naszych" uczelni.

Podobnie jest na innych zamiejscowych uczelniach. A iść na studia Bóg jeden wie gdzie, tylko dlatego, by komuś pokazać, że studiuję w innym mieście i że jestem lepszy od tych studiujących w rodzinnym mieście - chyba jest bez sensu. Szczególnie, gdy bardzo często ludzie studiują na jakiś dziwnych kierunkach, no ale za to w Warszawie, Białym, Łodzi itd. Przecież to czysta głupota i nic wiecej. Ilu ludzi z "wielkimi" ambicjami (swoimi lub najczęściej rodziców) dostaje się na studia (przeważnie tam gdzie nie ma egzaminów, tylko konkurs świadectw) na znaną uczelnię i po semestrze lub dwóch zostaję odprawiona do domu?? Tylko strata pięniędzy, no ale studiowałem w Wawie albo Gdańsku - szpan nic więcej.

Pozdowienia i szacunek dla ludzi, którzy wybrali znane, wymagające uczelnie i bezproblemowo przechodzą z semestru na semestr. Chylę czoło przed wami.



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: nasze uczelnie