poniedziałek, 06 maja 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

Kto zna lekarzaa,ktory nie bierze w ''lape'' jest mily dla wszystkich pacjentow ,jest zawsze na czas w poradni????Na oddziale dla kazdego pacjenta ma czas??

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

weterynarz mojego psa

___POLAK___TO___JA___

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

znam nawet takich co biora nie tylko w lape ale i do buzi!!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

To musi być raczej filantrop niż lekarz, żeby nie brał...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

Nie jestem lekarzem. Nie jestem przeciwko lekarzom. Jestem po prostu obiektywny. Ludzie u was wszystko jest pomieszane!!!
- jeszcze nie spotkałem sie, żeby się spóźnił, chyba że wraca z innej pracy np. po dyżurze
- jak ma być miły jeśli widzi ze za drzwiami kolejkę jak stąd do Warszawy???
- dawanie w łapę to nawyk Polaków - przyjdź bez niczego to tez będzie ok. Przynajmniej u mnie zawsze tak sie zdarzało!!!
- jak ma lekarz być miły jeśli codziennie przychodzi do niego kilkanaście rodzin pacjentów i pytają o to samo po kilkadziesiąt razy??? Kiedyś siedziałem u znajomego lekarza na oddziale i w ciągu 2 godzin sami pogadaliśmy przez 10 min. reszta to czas dla rodzin pacjentów. Choroba jakaś...

I naprawdę, ludzie nie dawajcie to lekarz sam nic nie wymusi!!! A jak wymusi to do sądu jak tacy mądrzy jesteście!!! Bo mówić na forum to każdy potrafi a iść do prokuratury to już nie...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

Nie znam



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: kto zna lekarza ,ktory nie bierze w ''lape''???

nie słyszałam o takowym...

Odpowiedz na tę wiadomość