Chcesz ten czy tego?
Anna Dereszowska oraz Tamara Arciuch reklamują Łomżę. Nie, nie miasto, a nowe wyroby „naszego” browaru.
W najnowszej kampanii reklamowej Łomży, piwa bezalkoholowego z rodziny radlerów, obok Pana Łomżuni, w rolę którego wciela się Adam Woronowicz, możemy oglądać Annę Dereszowską i Tamarę Arciuch.
„Chcesz ten czy tego?” - pyta koleżankę Tamara Arciuch, które zawitały do świata Pana Łomżunia. Delikatne gesty czy niedopowiedzenia budują zaciekawienie i tajemnicę.
„Po radleżę” - puentuje Pan Łomżunia, rozkładając się we wnętrzu pnia wiekowego drzewa.
Spot wyreżyserował Jan Holoubek; autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a producentem – Wojciech Pałys. Za kreację kampanii odpowiada Agencja Brasil Warsaw.
Po niezwykle udanym roku 2024, w którym Łomża osiągnęła 20% dynamiki ilościowej, tegoroczne dobre wyniki niezmiernie nas cieszą, bo kategoria piwa w Polsce wciąż mierzy się z wieloma wyzwaniami – mówi w Wirtualnych Mediach Jagoda Iwańczuk, prezes zarządu Van Pur. – Dla branży piwnej okres wiosenno-letni to szczyt sezonu, dlatego na najbliższe miesiące przygotowaliśmy kilka aktywacji, których celem jest utrzymanie wysokiej pozycji Łomży. Pierwsza z nich wiąże się z promocją radlerów 0% tej marki w szeroko zakrojonej kampanii telewizyjnej.
Oferta radlerów Łomży została poszerzona o smak mango oraz połączenie ogórka, cytryny i mięty – każdy z 20% dodatkiem soku.