Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 20 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Zgłoszenia do Podlaskiej Marki 2019 – jeszcze tylko dwa dni!

Jeszcze przez dwa dni można przesyłać propozycje kandydatur do miana Podlaskiej Marki. 22 stycznia kończy się przyjmowanie zgłoszeń do szesnastej edycji konkursu.

Podlaska Marka to jedna z najlepiej rozpoznawalnych inicjatyw samorządu województwa promujących szeroką ofertę naszego regionu, wizytówka tego, co w nim najlepsze. Tegoroczna, edycja 2019 została rozbudowana o dodatkowe kategorie – „Biznes” i „Projekt 4.0”.

W kategorii „Biznes” o laur będą ubiegać się firmy, które - oprócz niewątpliwych osiągnięć w swojej branży w podejmowanych działaniach i inicjatywach gospodarczych - kierują się ideą społecznej odpowiedzialności biznesu. To także okazja do uhonorowania przedsiębiorstw stosujących zasadę dostępności oraz inicjujących programy edukacyjne skierowane do absolwentów. Nowa branża to również „Projekt 4.0”, skierowana do tych firm, które efektywnie realizują założenia Przemysłu 4.0, między innymi poprzez integrację ludzi oraz sterowanych cyfrowo maszyn z internetem i technologiami informacyjnym. Ponadto kategoria „Produkt” została podzielona na dwie grupy: Produkt Spożywczy i Produkt Użytkowy. Zmodyfikowany wykaz kategorii obejmuje obecnie 8 branż: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz Biznes.

Swojego kandydata do nagrody można zgłosić za pośrednictwem strony Podlaska Marka - link do strony.

Główne założenia Podlaskiej Marki pozostają niezmienione, nadal jest to konkurs o otwartej formule, dzięki której każdy mieszkaniec naszego regionu może zaproponować swojego faworyta. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 stycznia br.

źródło: wrotapodlasia.pl


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę