Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 19 kwietnia 2024 napisz DONOS@

W finale „Świetlnej Stolicy Polski”

Łomża dostała się do finału Plebiscytu Miast „Świetlnej Stolicy Polski”. Nasze miasto wygrało etap wojewódzki i dzięki temu otrzyma wsparcie charytatywne o wartości 10 000 zł. Teraz walczy o miano najładniej świątecznie przystrojonej miejscowości w kraju i dodatkowy, wart 40.000 zł, sprzęt AGD przeznaczony dla domów dziecka, seniorów i rodzin będących w potrzebie. W konkursie liczy się „klikanie” poprzez stronę internetową SwiecSie.pl.

Łomża w finale konkursu jest od lat. Teraz o tytuł „Świetlnej Stolicy Polski” rywalizuje z Aleksandrowem Łódzkim, Bielsko-Białą, Brzeskiem, Bydgoszczą, Czerskiem, Giżyckiem, Legnicą, Opolem, Radomiem, Rzeszowem, Starachowicami, Świnoujściem, Wrześnią, Wschową i Zamościem.

W pierwszym etapie konkursu najwięcej głosów, ponad 9 tys., zdobyła Bydgoszcz, pokonując w swoim regionie m.in. Inowrocław i Toruń. Do samego końca emocjonująca i zacięta rywalizacja trwała m.in. na Mazowszu, gdzie Radom wyprzedził Płock jedynie o kilkaset głosów, a na Podkarpaciu Rzeszów nieznacznie pokonał zwycięzcę zeszłorocznej edycji plebiscytu miast - Sędziszów Małopolski. Łomża w województwie podlaskim pokonała m.in. Augustów i Białystok. 

Kto wygra charytatywny plebiscyt w tym roku? Organiatorzy plebiscytu zauważają, że nie będą to największe polskie miasta, czy stolice województw. Po raz kolejny większą mobilizacją swoich mieszkańców i sympatyków wykazały się średnie i małe miasta. 
Głosowanie, czyli klikanie w finale konkursu, trwa do 15 stycznia.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę