Pomoże w ratuszu
Od dziś w ratuszu będzie pracował asystent osób starszych i z niepełnosprawnością. Ma im pomagać w czynnościach związanych z załatwianiem spraw urzędowych.
Jak przekazał wczoraj wieczorem Grzegorz Daniluk kierownik Kancelarii Prezydenta Miasta, asystent osób starszych i z niepełnosprawnością uzyska pracę w formie zatrudnienia subsydiowanego z Funduszu Pracy i będzie świadczył pomoc m.in. w dostarczaniu niezbędnych formularzy, wypełnianiu druków i sporządzaniu pism, a także poruszaniu się po urzędzie i parkingu. Pomoże również skorzystać ze schodołazu i windy oraz wskaże właściwy wydział i odpowiednią osobę w danej sprawie.
Zapowiada także, że stanowisko asystenta osób starszych i niepełnosprawnych zostanie usytuowane w Punkcie Obsługi Mieszkańców na parterze Urzędu Miejskiego. Będzie oznaczone, aby zainteresowane osoby mogły w łatwy sposób skorzystać z pomocy.
Daniluk przypomina, że utworzenie w Wydziale Obsługi Urzędu stanowiska asystenta osób starszych i niepełnosprawnych przewiduje Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Łomży, który został wprowadzony w kwietniu tego roku.
zobacz: Od poniedziałku ratusz po nowemu