Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 28 marca 2024 napisz DONOS@

Najszybszy był... volkswagen

Krzysztof Krawczuk startujący volkswagenem golfem 2 w klasie Turbo RWD/AWD był najszybszy w wyścigu na 1/8 mili rozegranym sobotni wieczór w Łomży. Na pokonanie tego dystansu kierowca potrzebował tylko 6 sekund i 865 tysięcznych sekundy. Z około 70 startujących zawodników poniżej 7 sekund udało się zejść jeszcze tylko jednemu - Zbigniewowi Brachowi startującemu w klasie open na Nissanie GT-R. Jego czas przejazdu to: 6.946s.

Obaj zawodnicy to „zawodowcy” wśród amatorów, którzy ścigali się w ramach rozgrywanych na ulicy Spokojnej wyścigów NIGHT POWER Grand Prix zakończona. Odnoszą sukcesy na tego typu imprezach nie tylko w Polsce, ale także np. w Niemczech. 

Oto najszybsi zawodnicy w poszczególnych klasach:
KLASA STREET - Chotomski Paweł Honda Civic (czas przejazdu: 8.950)
KLASA MINI - Pyrka Michał Honda Crx (9.522)
KLASA FWD - Sawczenko Piotr Honda Civic (8.659)
KLASA STREET + - Kaszyński Alan Lamborghihi Gallardo LP-560-4 (8.014)
KLASA DIESEL - Grabarz Maciej BMW E90 (7.981)
KLASA TURBO RWD/AWD - Krawczuk Krzysztof  Volkswagen Golf (6.865)
KLASA OPEN - Brach Zbigniew Nissan GTR (6.946)

W wyścigu na 1/8 mili w Łomży brały udział autobusy. Tu liczył się tylko zwycięzca. Do pierwszego wyścigu stanęły dwa pojazdy łomżyńskiego MPK – Volvo i Scania. Wygrała Scania, która w nagrodę ścigała się po raz drugi, z autobusem z floty PKS. Wyścig wygrał PKS.

240308092554.png
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę